Tranan
Trådstartare
Detta är bara otroligt. jag trodde inte att så många kommer ihåg mig.Jag minns dig väl jag med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är bara otroligt. jag trodde inte att så många kommer ihåg mig.Jag minns dig väl jag med.
åh nu får jag lite glädje tårar. Tack. Detta gäller alla, jag har visserligen blivit frisk under åren jag har varit borta men jag har varit mycket ensam också. Så detta är så roligt att uppleva.Jag kommer också ihåg dig.
Jag bor nu i Vasastan.Du bor kvar i storstan?
För du gjorde väl det innan?
Jag har utlokaliserat mig lite men har 40 min med tåg till Sthlms central.
Jag hade fram till August ett hus på landet. jag saknar stjärnhimmelen.Stan med andra ord. Mycket mer stan än jag nånsin bott eller velat bo *haha*.
VI bor på landet, under stjärnhimlen (ja ikväll iaf).
Numera på VÅR egen gård.
Klart vi kommer ihåg dig, okej jag minns mest nicket, nästan inget om dig, men alltid någotDetta är bara otroligt. jag trodde inte att så många kommer ihåg mig.
Välkommen tillbaka! Jag minns dig med!Detta är bara otroligt. jag trodde inte att så många kommer ihåg mig.
Trevligt att se dig med ia_Minns dig också!
Jag har inte heller varit så aktiv de senaste åren, delvis pga. samma anledning som dig...
Men ändring även här nu!!
Jag tror att jag minns vem det var, men väljer att låta det vara glömt.JA! Det var inte klokt. Men jag minns inte vem det var eller om vederbörande fortfarande är kvar.
Okej så fungerar det inte riktigt för mig.Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.
Fotograferar du fortfarande?Jag hade fram till August ett hus på landet. jag saknar stjärnhimmelen.
Ja fotar fortfarande. och jag jobbade ett tag som elingenjör men nu studerar jag.Fotograferar du fortfarande?
Och vad jobbar du med numera?
Nyfiken fråga.nu studerar jag.
Det låter både spännande och kul.Signalprojektör inom järnvägen.