Visserligen, men ett neutralt land då, typ Sverige.Varför inte t ex Polen eller Rumänien? --> NATO.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visserligen, men ett neutralt land då, typ Sverige.Varför inte t ex Polen eller Rumänien? --> NATO.
Visserligen, men ett neutralt land då, typ Sverige.
Snarare Malawi, Belize eller Sri Lanka då.Visserligen, men ett neutralt land då, typ Sverige.
Nej, så är det alltid när krig bryter ut, skillnaden är att västerländska medier inte gett tidigare krig samma utrymme.Är det bara jag eller är det inte ett ovanligt intensivt krig detta? Känns som det kommer nya uppgifter precis hela tiden. Går man på toa en sväng så har det hänt 37 olika grejer under den tiden liksom
Tyvärr, borgmästaren som gett infon. Presidenten lever vad jag vet men vet inte var , vet inte hur det gått med mötet.Åh nej, är det sant? Är presidenten kvar eller hur går det med det påståda mötet?
Jag vet, det var ironi.Fast enligt Ryssland är vi ju praktiskt taget NATO
Så kan det absolut vara! Bara så tydligt nu när det är så pass nära oss och med allt vad det innebär. Ju längre bort kriget utspelar sig ju svårare och mindre rapporteras detNej, så är det alltid när krig bryter ut, skillnaden är att västerländska medier inte gett tidigare krig samma utrymme.
Vad hittar du infon? Kan du snälla länka?Tyvärr, borgmästaren som gett infon. Presidenten lever vad jag vet men vet inte var , vet inte hur det gått med mötet.
Det händer precis lika mycket i alla krig.Är det bara jag eller är det inte ett ovanligt intensivt krig detta? Känns som det kommer nya uppgifter precis hela tiden. Går man på toa en sväng så har det hänt 37 olika grejer under den tiden liksom
Vad hittar du infon? Kan du snälla länka?
Ja jo vi drabbas på ett helt annat sätt som land också så det låter ändå logiskt men inte alltid helt lätt att hänga med!Det händer precis lika mycket i alla krig.
Skillnaden är att det här är i Europa, och alla här är engagerade deLuxe - letar nyheter, sprider nyheter, diskuterar nyheter, går på toa en sväng, letar nyheter, sprider nyheter...
Vi dedikerar inte hela P1 i en vecka om Indien och Pakistan skulle orrspela om Kashmir.
Såg nyss en 12s lång filmsnutt från demonstranter runt försvarsministeriet i Minsk (Vitryssland) ropandes "Glory to Ukraine!"
https://apnews.com/article/russia-ukraine-kyiv-europe-e9cd115540b398be26dfcaf472ec1621Vad hittar du infon? Kan du snälla länka?
Det politiska läget var ett annat. Sådant är tyvärr avgörande för hur västerländska medier (edit: och politiker) värderar liv.Kriget i Bosnien var ju rent skamligt dåligt rapporterat från svensk sida, Bildt & Co erkände det ju inte ens till att börja med trots rena folkmorden.
Det där ser ut som ett vackert foto vid en snabb tittKanonerna pekar fortfarande åt öster!
Visa bifogad fil 86642
Det där ser ut som ett vackert foto vid en snabb titt