Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde gå tycker jag? Annars kanske sånadär ledstrips kan vara ett alternativ?Kan man sätta ledbelysning vertikalt?
Jag skulle vilja ha en stående ledramp likt Mother growlight men de är lite dyra. Nu sitter jag och funderar på om man kan bygga ett eget litet stativ och fästa armaturer lite dessa på?
https://ledproffsen.se/sv/products/...srdqEloyeh2RoCSAoQAvD_BwE#product-information
Vad tror ni?
Här har du ett svar : https://www.tretti.se/vardagen/post...rkt att,ett vanligt kaffefilter eller likande.Kanske en dum fråga, men kan jag vattna blommorna med vatten från torktumlaren?
Jo, jag fick upp det när jag googlade. Men jag fick också svar som sa motsatsen...
Jag har svårt att tro att någon här kan säga med säkerhet om det funkar i sådana fall . Personligen har jag svårt för att tro att det skulle vara någon fara med att använda vattnet. Men vem vet?Jo, jag fick upp det när jag googlade. Men jag fick också svar som sa motsatsen...
Jag tänkte om någon testat och vet om det funkar. Vill ju inte råka ha ihjäl mina växter..Jag har svårt att tro att någon här kan säga med säkerhet om det funkar i sådana fall . Personligen har jag svårt för att tro att det skulle vara någon fara med att använda vattnet. Men vem vet?
Fick en philodendron ring of fire GOLD nu, men känner inte att det är värt över 200kr för en växt som är ca 5 cm hög....Så sa upp min prenumeration.Jag fick månadens prenumeration idag! En Philodendron splendid och en Anthurium bessae aff×forgetii dark form. Överväger att byta philodendron till ovanliga alocasior, vi får se. Det är lite dyrare men so far är det så tråkiga philodendrons Annars gillar jag konceptet med en liten överraskning i bebisformat varje månad!
Utöver det blev det även en Anthurium veitchii jag vunnit på auktion, samt en liten julklapp till mig själv... Godingen på bild, Philodendron spiritus sancti!
Visa bifogad fil 158974
Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... Hoppas att jag inte får samma, just ring of fire känns inte lockande i nån form allsFick en philodendron ring of fire GOLD nu, men känner inte att det är värt över 200kr för en växt som är ca 5 cm hög....Så sa upp min prenumeration.
Ja, det är väl liiiite mer guldiga bladTur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... Hoppas att jag inte får samma, just ring of fire känns inte lockande i nån form alls
Jag ger det en månad till, mest för att jag ändå beställt en Monstera burle marx flame som kommer samtidigt. Men sen ger jag nog upp jag med och testar ovanliga alocasior istället
Fan vad tråkigtJa, det är väl liiiite mer guldiga blad
Nä jag kommer köpa egna plantor framöver, vill inte ha så små utan betalar då hellre för en större etablerad. Tycker inte det framkommit att det är mikroskopiska plantor man ska få heller