Skivbar Arbogapastej med färsk gurka.Den enda rätta leverpastejen, förutsatt att den bredbara inte är hemgjord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skivbar Arbogapastej med färsk gurka.Den enda rätta leverpastejen, förutsatt att den bredbara inte är hemgjord.
Det finns tydligen folk som gör detLite jobbigt att ha leverpastejen ovanpå gurkan, blir väldigt pilligt att bre alla gurkskivor med leverpastej.
Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Är det verkligen så att ingen rostar bröd längre? Hur går engelsmännen? De har väl alltid rostat bröd till frukost?
Gissa vem som ska äta rostat bröd med ost och apelsinmarmelad (ovanpå) till frukost idag?
Sant!Det är ju omänskligt att låta bli, jag vaknade tidigt och var toksugen på rostat bröd - och jag skyller allt på den här tråden.
+1 på den!Det är ju omänskligt att låta bli, jag vaknade tidigt och var toksugen på rostat bröd - och jag skyller allt på den här tråden.
Han har inget bröd.Ugnen?
Stekpannan?
Klart du ska ha rostemacka på en söndag!
Jämmer och elände!Han har inget bröd.
Tja, han är dansk?!
Men, men... hur ÖVERLEVER han?!