Jag rostar alldeles för sällan, det är ju super gott! Måste gå in i en sådan period igen känner jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Är det verkligen så att ingen rostar bröd längre? Hur går engelsmännen? De har väl alltid rostat bröd till frukost?
Rostar i princip alltid mitt bröd.Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Är det verkligen så att ingen rostar bröd längre? Hur går engelsmännen? De har väl alltid rostat bröd till frukost?
Haha. Om det var förlegat - varför skulle då affärerna sälja rostebröd?Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Rostat bröd är ju mycket godare än icke rostat? Särskilt om brödet börjar närma sig bäst före. Rostad dollarfranska däremot, DET är 80-tal. Ingick i samma frukost som kalaspuffar, frosties och o'boy. Allt var verkligen inte bättre förr...
Rostar varje dag. Är så gott och behändigt att ta fram en skiva ur frysen och rosta.Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Kan man ens äta bröd som inte är rostat?Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Aldrig förstått grejen med dem, då hinner ju brödet svalna? Och blir som vanligt torrt bröd? Hela grejen med rostat bröd är ju värmen!Joo, vi rostar också! Har t.o.m en toast rack, så inbitna rostare är vi
...så att smöret smälter! Min man förstår inte att det är BRÅTTOM då brödet hoppar ur rosten. På med smör fort!Aldrig förstått grejen med dem, då hinner ju brödet svalna? Och blir som vanligt torrt bröd? Hela grejen med rostat bröd är ju värmen!
PRECIS så...så att smöret smälter! Min man förstår inte att det är BRÅTTOM då brödet hoppar ur rosten. På med smör fort!