Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag körde lite fyrkantsträning med Floyd igår och förutom på ett hörn gick det fint! Han hade låst lite på ett av de andra hörnen och jag var inte tillräckligt uppmärksam på det
Vi har en liten damm på markerna också, ca 25x50m, som är tillräckligt varm för lite enklare träning nu Skickade honom tvärs över den ett par gånger igår, vilket gick fint. Vi behöver dock träna på avlämningar ur vatten Han är rätt het på vatten så vi tränade nästan inget vatten i fjol, och det märks nu!
Den med bara axelband eller den som @bollen__ citerade?
Grymt att du är testkanin tycker jag
Ni har ju allt på era marker.
Ja, vad är det dör gudomliga marker ni verkar ha @AraSlei? Vill också
Ja, om jag får säga det själv så är faktiskt våra marker rätt grymma
Vi planerar dessutom för ett nytt viltvatten som kommer bli ca 3-5ha stort
Många stenmurar och lite kuperad hed av engelsk modell, enebackar och så lite vatten på det.
Men man blir lite bortskämd, de flesta av mina träningskompisar vill mer än gärna komma till oss så vi tränar inte så ofta på andra marker förutom när vi kör i spaniel- och retrieverpoolen.
Ser underbart ut!
Men jag tycker mig ana att ni har för mycket marker för få hundar.
Vaddå, är inte 80ha betes- och åkermark lagom för en labbe och ett par wachtlar?
Fast om jag ska vara ärlig så är det labben som utnyttjar markerna till ca 98%, wachtlarna är mest i skogen
Ja, gnid in det bara... men alltså, vilken dröm. Det skulle lika gärna kunna vara engelska landsbygden. Jag tar för givet att du regelbundet inspekterar markerna iförd tweedkavaj och en walking stick?
Of course, dear känner att det saknas ett par labbar och lite spaniels kring fötterna för att fullända bilden dock
Vi får köra en buketräning helt enkelt
Säger ju att det saknas lite!
Jag är med på buketräning den dagen jag har en hund lämplig för det.
Vi behöver en påläst kastare också vettu, försök inte slingra dig ur
Kan man få komma och låtsas att Ammo är en retriever då?Of course, dear känner att det saknas ett par labbar och lite spaniels kring fötterna för att fullända bilden dock
Vi får köra en buketräning helt enkelt
Du, jag är VÄRDELÖS på att kasta
Kan man få komma och låtsas att Ammo är en retriever då?
Deal!Om han lovar att inte sticka efter harar
Perfekt, då kan du få träna en hel dag
Det skulle visserligen behövas...