Hon orkade inte hålla sig vaken. Får bli kvällsmat när hon vaknar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst blir man glad när man hittar de enkla lösningarna @machafuko ?
Annat lika fint vilt kan också funka super i de fallen. Och jo, jag leker med vilt ibland om det behövsMan blir oerhört glad men känner sig också en aning korkad
Nu hoppas vi att det sitter lika fint nästa gång vi kör med vilt.
Ja det var jättekul!Härligt att komma ut lite @Loppanhellqvist och att det gick så bra för er
Ja det var jättekul!
Var ut en sväng idag med och körde samma upplägg. Gick bra men hon kändes lite matt.
Mannen hade sprungit med henne i ca tre timmar på fm så kan säkert vara därför, men hon har järnkondis så brukar inte påverkas så mycket.
Kanske kan vara ”pälsbyte” som börjar på att spöka, ska köpa mer b-vitamin i morgon.
Igår var vi på vår årliga kurs, även om tiden vi faktiskt tränar bara blir kortare och kortare. Hur som så var Svansson så glad och så otroligt duktig! Han gjorde ett grymt sök och ett helt okej riktat närsök, dessutom testade vi på någon variant av dirigering men med en dold "kastare" vilket kan varit det roligaste som någonsin hänt honom
Jag tvekade faktiskt ett tag om vi ens skulle vara med, eftersom han börjat bli lite stel i ryggen och synen inte är vad den varit - men bestämde mig ändå för att vi skulle åka och vara med helt utifrån hans dagsform. Är så glad att vi gjorde det, eftersom det faktiskt inte finns något roligare i Svanssons liv (förutom mat då) än att åka till just den kursen med just dom instruktörerna
Visa bifogad fil 27135
(han försökte inte ens ta dubbla dummiesar igår, det du @AraSlei )
Jag har testat att försvåra linjetagen lite, tack för tipset @AraSlei !
Har gått över förväntan.
Men största vinsten kom idag när jag körde med skott för första gången på evigheter. Hon var i stort sett oberörd! Vi pratar om hunden som för två år sedan ville gömma sig i bilen när det small.
Idag ställde hon sig upp och tog två steg framåt en av gångerna. Räknas ju som knallning men det känns ändå som en piss i Mississippi!
Nu törs jag kanske anmäla till WT i påsk trots allt .
Vad kul att det gick bra när ni försvårade! Det är där man utvecklas
Och jätteroligt med skottsituationen
Visst bor du inte så långt ifrån Halmstad? Är det deras WT du tänkte starta på i påsk?
Nej Halmstad är lååååångt bort från mig.
Vi ska starta i Lånsta mellan Västerås och Sala är det tänkt. Om jag nu får till anmälan.