22/4.När lite mer exakt är den? och @AraSlei ska inte du starta där också? Ni kan få bo hos oss!
http://www.frkbergslagen.se/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
22/4.När lite mer exakt är den? och @AraSlei ska inte du starta där också? Ni kan få bo hos oss!
Kan vara så att jag står som skytt någonstans. Förra året kunde jag inte, men i år borde jag kunna.
Kul att ni ska till Halmstad! Röstar för att ni ska till Stättared också så jag kan komma och heja på erHade gärna gjort det (och träffat Ville ) men vi ska starta i Halmstad på långfredagen
Kul att ni ska till Halmstad! Röstar för att ni ska till Stättared också så jag kan komma och heja på er
Hurraaaa! Då ska jag genast rota fram mina pompoms så dom är redo när jah ska heja på erDet är faktiskt planen!
Hurraaaa! Då ska jag genast rota fram mina pompoms så dom är redo när jah ska heja på er
Jajamensan!@Alfakrulls
Såg att du anmält till Halmstad på fredag?
Jajamensan!
Floyden skötte sig strålande!
19-20-19-20-20 = 98p av 100 skrapade vi ihop idag vilket gav oss en vinst
Fick ett retligt poängavdrag på station 1 där man hälsade på domaren, tog av kopplet, gick ett kort fotgående och sedan skulle stanna och invänta markeringen. När vi stannade bad jag Floyd att sitta, vilket han inte gjorde utan jag nickade åt domaren att vi kunde köra ändå. Då drog hen ett poäng för olydnad på sitt-kommandot
På station 3 var han lite nosig i fotgåendet, så helt rimligt avdrag.
Annars var alla stationer spik idag och jag har inte blåst ett pip i visselpipan.
Gladast blev jag nog ändå precis innan prisutdelningen när det kom fram en kvinna som högg tag i mig och sa ”jag såg dig på några stationer - jag måste bara säga att du har en helt FANTASTISK hund!” Hur glad blir man inte av det?!
En komisk grej var dock att jag stod på prispallen tillsammans med @Alfakrulls utan att inse att det var hon
Blir lite inne i min bubbla på tävling
Edit:
Bild så klart!
Visa bifogad fil 28421
Haha!! Grattis. Gryma va ni Så otroligt fina poäng. Å vilken hund du har.
Åh jAg är stoltast i världen som fick ihop 91 poäng med Asta å kom på en 4e plats. Så otroligt stolt över min älskade hund - wow va hon glänste idag.
Livets hund
Alltså verkligen wow @AraSlei vilka poäng! Ni är verkligen ett grymt team och liksom, vilket kvitto på att allt ni tränat på har gett resultat!
Och stort grattis till dig och Asta också @Alfakrulls Så himla imponerande prestation av er också!