Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fluffig nu!Är dom små får man ta två hälsar Svansson.
Visa bifogad fil 24046
(Så jäkla nöjd med sig själv när han tjuvat upp två dummiesar. Jag skrattar bara och är glad för att han har roligt, vet inte hur jag skulle hantera det annars liksom )
Ja, superfluffig!Så fluffig nu!
Är dom små får man ta två hälsar Svansson.
Visa bifogad fil 24046
(Så jäkla nöjd med sig själv när han tjuvat upp två dummiesar. Jag skrattar bara och är glad för att han har roligt, vet inte hur jag skulle hantera det annars liksom )
Han tyckte ju såklart att han var genial Men tänker att eftersom det bara är aktivering numera så är det inte så viktigtMen Svansson!
(okej jag erkänner, jag får lite krypningar av den där bilden )
Han tyckte ju såklart att han var genial Men tänker att eftersom det bara är aktivering numera så är det inte så viktigt
Men haha, va kul Då har du nog garanterat jagat med Astas pappa, Frank (å husse Kjell)Haha, förresten @Alfakrulls ! Insåg häromdagen att jag jagat med Astas uppfödare typ hela hösten
Fattar inte hur jag kunnat missa "CAPANDUS GUNDOGS" över hela bilen, hela säsongen
Men haha, va kul Då har du nog garanterat jagat med Astas pappa, Frank (å husse Kjell)
Asta tokälskar snön
Hur har ni lärt in förståelsen för linjetag? Bara med matskålar, eller har ni kört på något annat sätt?
Jag tycker att det har fungerat bäst att lära in det med målområden, varvat med "rutan"/"fyrkanten" och att gå ut linjerna. Tror att jag har lagt in en ganska utförlig beskrivning på hur man stegvis lär in med rutan/fyrkanten
Med nästa valp ska jag dock testa att köra helt blinda från början.
Hittade!
Hur stor har fyrkanten varit för er när ni körde den?