Vi ses typ två helger i månaden just nu. Det där har varierat lite med vilka jobbuppdrag vi haft - ibland har vi haft möjlighet till tid tillsammans även under vardagar, eller kunnat skapa oss förlängda helger genom distansarbete. Just nu är det bara mer strikt helger, så det är nog en anledning till att saker ställs på sin spets just nu - vi har helt enkelt en period med lite för lite tid för varandra!
Det blir ibland "bara" mocka + fodra, ibland även rida.
Det är mycket sällan jag ställer in planerade träffar eller aktiviteter med partner, eftersom tävlingar och träningar är bokade långt i förväg, så då går det att bestämma helger att träffas utifrån det. Men ibland - under mer intensiva tävlingsperioder - kan det redan från början bli "för få" helger en månad.
Hehe, då ses ni ofta Jag och särbon kan ha månader mellan att vi ses (vilket ingen av oss gillar). Just nu är jag ledsen över att han bytt arbetsgivare, annars hade jag fått träffa honom dagligen i några månader (hans tidigare AG jobbar för mig nu och han hade garanterat blivit placerad här). Vårt förhållande sker rätt mycket per telefon, båda våra jobb medger att man pratar i telefon medan man jobbar. Vi har också haft utlandsjobb som inte medgett att träffas ofta... och på ett ställe han var på (Grönland) funkade inte Skype heller. Då var det några minuter på satellittelefon några dagar i veckan. Det suger ibland att inte ha en vardag men det går.
Edit: Fast ev ska han jobba åt mig om ett tag... han har varit min fältassistent tidigare