Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast de är ju stora hundar, och har rätt tråkig hälsostatus nuförtiden.Spontant tänker jag flat. Glad och social med mkt will to please. En sportig hund
Jag känner att spanielmentaliteten kanske passar bättre generelllt om man vill ha en Väldigt mjuk och social hund, men det berore ju på hur extrem man är tycker jag. "viss självständighet" är ju en sak när man ändå snackar om vallhundar, medan "självständighet" när man talar om urhundar är på en helt annan nivå. Jag tycker ju att en lappe eller till exempel västgöte, corgi eller heeler generellt är föriga och kontaktsökande.
Haha ja. Egentligen tycker hon att mellanpudel från lite sportigare linjer ser fräsiga ut. Men hon tycker dom tyvärr är ”osköna” att ta på, nånting med den lockiga pälsen hon inte gillarHon vill ha en storpudel eller mellanpudel ( även om hon inte vet om det )!
En pudel har ju mjukare päls än en vanlig hund?Haha ja. Egentligen tycker hon att mellanpudel från lite sportigare linjer ser fräsiga ut. Men hon tycker dom tyvärr är ”osköna” att ta på, nånting med den lockiga pälsen hon inte gillar