R
RebeckaKihlberg
Om ni hade fått välja vilket hästras som helst att ha till körning. Vilken hade ni då valt och varför?
/rebecka
/rebecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ojdå. då måste jag försöka hitta mer körbilder och lägga ut. Nu när värsta sorgen lagt sig så borde jag uppdatera bilderboken med nya bilder fårn årets som gått.Om du bara visste hur många gånger jag kikat in på din hemsida och drömt mig bort ....
Ojdå. då måste jag försöka hitta mer körbilder och lägga ut. Nu när värsta sorgen lagt sig så borde jag uppdatera bilderboken med nya bilder fårn årets som gått.
*kl*
Russ så klart! Det är humor att köra russ, de är envisa, tåliga, snabba, ja allt! Och de är starka draghästar. Dessutom är det kul att köra ett stycke svensk historia
Ja gör det, jag vill också se bilder på cobbar framför vagn. Min hemliga dröm är också att få pållen inkörd, men jag måste nog se till att jag blir arbetslös först så jag får lite tid över. Eller kan man lämna bort henne och få hjälp?