Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Grattis Pooh!!! Skitskoj!![]()
Kollar du på equipe och letar upp resultaten från förra årets bruksprov hittar du poängen även på de hingstar som inte godkänts.
I natt när poängen kom hade de felaktigt skrivit en 6:a på traven, vilket de rättade till 8:a idag.Charon bedömdes med 8:a på traven både vid hand och under ryttare?
Är det vid någon annan bedömning du sett en sexa?
Verkar märkligt att han skulle få ett sådant underbetyg?!
Nä, det är ju bara början!Helt fantastiskt att vinna detta också, det verkar aldrig ta slut.
*kl*
Nu ska jag svära i kyrkan....
Impuls möderne, brrr....Chapman-Krevad-Lansiär. Det blodet är inte att leka med.
Nä, det är ju bara början!![]()
Grattis!
mvh
Tack, tack! I sista sekunden fick vi beskedet (sent fredagkväll) och åkte då till galan såklart. Mina inneboende under bruksprovet fick givetvis hänga med. Mrs L fick ställa upp med galaklädesutlåning till dem då det inte var tänkt på gala från början. Vi bugar och bockar för det!![]()
Tack, tack! I sista sekunden fick vi beskedet (sent fredagkväll) och åkte då till galan såklart. Mina inneboende under bruksprovet fick givetvis hänga med. Mrs L fick ställa upp med galaklädesutlåning till dem då det inte var tänkt på gala från början. Vi bugar och bockar för det!![]()