Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

När jag kikade på vädret i kväll så verkade det som om det skulle bli bättre i helgen. Håller alla tummar vi bara kan. Vi åker ner på lördag om vi kommer loss. Har ett sto som skall föla här hemma med.

Klart att vädret skall bli bra till helgen iaf...annars blir det blött i tältet med:angel:
Be stoet o knipa;)

*kl*

Det blir nog inget besök på RHC för mig i år, är katt- och hästvakt och ska på konfirmation på lördag.

*kl*

Någon som vet hur det ser ut nu nere där??? Blir lite orolig när jag ser bilderna på översvämningar och annat elände.......

Känns väääldigt skönt att vi har stuga i år kan jag säga!!!!

Det verkar ju som att vädret ska bättra sig till helgen iaf!:D
får bara hoppas att vägarna är farbara!
säger detsamma tur att jag har husvagn iår, aldrig mera tält!;)

*kl*

Det blir nog inget besök på RHC för mig i år, är katt- och hästvakt och ska på konfirmation på lördag.

Äsch...vad e det för planering;) Du som har så nära dit:crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Så var då husvagnen packad och häst/hund/kattvakten vidtalad. Tidigt i morgon bär det av till en av årets absoluta höjdpunkter.
Hoppas vädret håller sig lugnt för på lördag har jag hört att det ska vara ett speciellt arrangemang mellan två klasser. Ett som kräver sol men lite regndropp för att ge lycka..

Nu har jag satt upp tätet och packat ner det igen med välmärkta tältpinnar så att imorgonkväll blir en snabb uppsättning och inte ta 4 timmar som sist:angel:

Bilen är packad och goa vänner har satt upp militärtältet till därnere redan och vid 8 åker vi.... Det regnar inte därnere just nu i alla fall!!!

Nä, vi har haft kanonväder fr i em till ikväll...

Lämna plats till en tält till;), typ3x3m...jag kan inte anlända förrän lör morg:(

Apache...vad är det för roligt på lördag? Blir det tidigt? Då kanske jag missar det:(
Finns det program nånstans på nätet, så man kan planera sin dag...
Kanske hinner man sätta upp tältet 1st på lör-natten..hehe

*knapplån*
Solen skiner, husvagnen är packad, hatten och kameran är med, snart bär det av till chappen!!!!:banana:

*kn*
inatt regande det.. o regnade o regnade... :(
nu är det uppehåll men molningt. jag hoppas de dumma molnen blåser bortså vi kan få en dag med fint väder iaf.. jag börjar tröttna på de sporadiska regn stråken..

som tur är-vi bor i husvagn....

psst, jag har blivit kär, i pablo quixote...:love:

Hoppas det klarnar upp för er där borta. Det värsta skulle väl hålla sig över oss och mer österut så förhoppningsvis blir det bra resten av helgen *håller tummarna*. Nästa år är jag med där borta och kikar...om jag inte har hästen i tävlingsform då:angel:...då har jag henne med:D

Jag har pratat med andra med. Dom säger samma sak. Tyvärr så skall det komma in rikliga mängder med regn. Hoppas verkligen att dom har fel.
Vi var där i går och då var det kanon väder och mycket folk. Men roligt var det.

Hur länge håller tävlingarna på imorgon? Vad är det för grenar på eftermiddagen?

Kl..

Kom precis hem från chappen och det var så jääkla underhållande :banana:
Någon bukefalist i freestyle reiningen?, ALLA var jätteduktiga. Massor med år kvar tills jag och min framtida häst (quarter hingst:p) skenar runt sådär på banan, såg ju kalasroligt ut :D

kom hem i natt efter en underbar dag på RHC.

Som vanligt är westernryttare ljuvliga,man blir alltid bra bemött.

mest intryck,inte bara på mig,gjorde nog den fantastiska Shiren som vann....ehh...någon dressyrklass....

Och domarna såg kvaliteten också!
Fantastisk ryttare,superhäst som gick så bra och helgens längst a applåd!

Måste bara instämma.

Var på lillsemester med familjen på High Chaparall, men själv hängde jag i två dagar inne på western arenan.

Hon som red shiren red bara för bra, jag var så imponerad.
Men jag gillade även den yngre tjejen med rosa blus.

Kan inte alls något om hur man tävlar så här virrar huvudet av frågor.

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden