Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Till elinsjobergh:va roligt! Då kanske vi ses därnere, vi håller till vid R.Å trailer. Vi e nog fullt i bukefalister som undrar vem som e vem...

Tyvärr så har jag ingen möjlighet att åka ner på RHC. Men förhoppningsvis ska vi iväg på September rundown!!

Såg nu att det är stängt för fler anmälningar, detta är väl ändå otroligt. Det var längsedan man hörde om en tävling som fick stänga för fler anmälningar. Tydligen så är det 275 st ekipage. Och hörde även att toaletterna skulle vara helt nya iår. Ser fram emot en kul och spännande tävling med mycket fest och gemenskap.

Presenteras någon startlista någonstans på nätet? Så att man kan se vem som tävlar och när ? Hej hopp

Ja en startlista e jag oxå nyfiken på..tror inte dom har haft d.
E d någon som vet ?

Nej ja tror inte att det kommer att komma ut någon startlista...
Utan det får man veta när man e på plats....:crazy:

//Carro

Jag har för mig att man typ fick hem att man är anmäld och typ startnr, men jag tror inte att man fick något mer än så... har jag för mig.. men ja ska ha det osagt...:smirk:

//Carro

Nej..någon startlista kommer inte ut...så var det förra året i alla fall.
Det jag vet är att det är rekordmånga starter i barrelrace bla. ;)

ja det verkar vara väldigt många som har anmält sig till barrel race. jag ska vara med!!!!!! :bump:

Kl..

Vilka nivåer typ är tävlingarna på?

Nej men Lägg av!!!:eek::eek:
Ja ja vi tar de som en utflykt vi skulle ju ändå vara där alla dar och titta men då kan man sitta på hästen istället.
Vi vilken handsvett jag får när ni skriver om detta.:eek::rofl:
Ja ja vi får se hur det blir. Det är jätte många i ropingen oxå.:banana::bump:

är det någon som vet om hästen ska besiktas varje dag??

Kl..

Vilka nivåer typ är tävlingarna på?

Har pratat med tävlingsledaren Jan , det är B nivå och god nivå på deltagarna. Men nu kommer vi o sänker klassen. Yiha. Vi e bara me för att lära och få erfarenhet. Det ska bli så spännande. Ett riiktigt äventyr:banana:

Har pratat med tävlingsledaren Jan , det är B nivå och god nivå på deltagarna. Men nu kommer vi o sänker klassen. Yiha. Vi e bara me för att lära och få erfarenhet. Det ska bli så spännande. Ett riiktigt äventyr:banana:

Ja precis. Men då har dom lite att prata om oxå. har ni tränat på tid lite hemma?:banana::bump::crazy:

Du besiktigar en gång innan du får starta, efter det är du klar för hela tävlingen. Det finns veterinär närvarande hela tävlingen och om han ser någon häst som ser ut att ha problem av något slag så får det ekipaget kliva av banan omedelbart. RHA försöker hålla ner kostnaderna för ryttarna så långt det bara går och detta är ett av sätten. Naturligtvis får du besiktiga varje dag om du är osäker på vad din häst klarar av, men du behöver inte betala mer än en gång.

Ninni

fick svar från rha nu att hästen ska besiktas en gång under hela tävlingen.

Precis vad Ninni skrev:):)

Snart är det dags, såååå, hur har ni det med nerverna kära tävlande:D?????

*kl*

Sitter här och är "grön" av avund...Måste bli bättre på att lägga min semester:o Hoppas ni är duktiga på att ta kort nu och lägger in lite här så vi som inte kan åka och titta får se lite;)

*knapplån*

Jag tänker eventuellt åka och titta på lördagens tävlingar. Befinner mig i södra delarna av landet då och får se om det passar.

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka