Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hej alla
Nu närmar det sig, såg på RHA:s hemsida att det var redan över 200 anmälda. Det blir tydligen rekord i år också, (vad skall det sluta) hoppas på kanon väder och en bra tävling, som alltid. Hörde även att vissa förändringar är gjorda med restaurangtält osv, skall bli hur kul som helst.

Ja nu längtar man så oerhört mycket... och det är ju såååå nära!!!
Vallencia, ska du tävla?

//Carro

Jag såg detta oxå 200st:eek: och där är lilla jag:eek:
Hoppas det blir bra väder. Har ni tränat ordentligt nu då gott folk?:banana::bump:

Gud var många!:)

*knapplån*
Har idag vart och hämtat en husvagn 48mil bort enkel väg...:crazy: men det blir det nog värt! nån som vet om man måste förboka husvagnsplatserna?

Kommer va där fredag till söndag, och kommer då självklart fota i mängder...:d
vill nån bli fotad av en amatör fotograf så släng i väg ett pm med hästens namn och vilka klasser den kommer gå...:D

Nej man får inte ens förboka tror jag..... Fast det brukar ju få plats med alla som kommer!

Jag pratade med sekretariatet i morse och hon sa att det var över 260 ekipage anmälda och att det fortsätter komma in nya hela tiden!
Herregud vad stort det blir!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninni

ha ha, man mår bra av en lagom dos dårskap!:)
Så ni lär märka oss, två brunetter med en caddy, med reklam på oh en husvagn från 6o-talet med pinuppor påklistrade lite här och där...:D

det e ett quartersto på 4 år e.crimson catalyst. Hon e cool men ett sto med humör o attityd men d e dom som kan gå långt om man kommer överens...
Börjar bli mycket vass på kor o med hennes humör måste man passa henne (biter gärna om dom blir för kaxiga) :devil:
Som sagt d e så kort tävlingssesong så man måste passa på o va med så mycke man kan.:bump:

Kanske helt fel ute, men jag undrar om inte min lilla polle stod brevid din hela förra veckan... Är hon svart och efter Crimson??
Detta sto som min häst stod brevid skulle nämligen startas på RHC och ägaren var ifrån dalarna!!
I så fall är världen bra liten ibland!

Om det nu var hon, så är hon jätte fin!!

Senast ändrad av en moderator:

Tjenare!

Jag tänkte fråga en liten praktiskt fråga ^^ Finns det mat, frukost, lunch, middag typ att köpa på Chappen? :angel: Vore ju roligt att överleva tävlingen! :D

Kramar Malin!

Nu e d iallafall fullt inga efteranmälningar!!! Gud va tokigt o kul d kommer o bli:banana::bump::banana:

Nog finns det mat allt!!!! Kan lova att du inte behöver gå hungrig (eller törstig:d)!!!!

"kl"
Nu är det inte länge till. Med 260 ekipage så blir det verkligen en otroligt stor tävling. Fy fasiken va kul. Tyvärr så blev hästen halt så inge tävlande med henne nej. Sååå trist. Men ska dit ändå pojkvännen ska tävla så får heja järnet på honom istället. Ska själv tävla i två klasser med hans häst, för skojskull så lite tävlande blir det ändå. Längtar det är så fruktansvärt kul, och skönt att få vara ledig i flera dagar. :rofl:

Jag såg detta oxå 200st:eek: och där är lilla jag:eek:
Hoppas det blir bra väder. Har ni tränat ordentligt nu då gott folk?:banana::bump:

Nehedå, idag har vi tävlat i barrel race, bara för att träna flygande galoppombyte, går de så går de och det gick. Yiha . Nu e de bara stång å enhand som ska tränas o lite fler galoppombyten. Lite bättre fart i b racet åsså. Sen e vi klara att göra bort oss på hc:banana::bump::o

Till elinsjobergh:va roligt! Då kanske vi ses därnere, vi håller till vid R.Å trailer. Vi e nog fullt i bukefalister som undrar vem som e vem...

Dom har riktig frukost buffe på restaurang diligensen,vi åt frukost där ifjol. Sen finns d mat på tävlingsplatsen grillat o gott på dan om man inte äter frukost så tidigt!!!

*kl*
I natt DRÖMDE jag om High Chaparall:D, att det var strul med stugorna, att jag glömde pengarna hemma :eek:och att jag letade bukefalister:rofl:, hittade bara en tjej på en fux med bläs som red pleasure..Vem kan det ha varit:confused:???
Nej vadå. tror ni att JAG längtar till Chappen???:angel::angel:

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka