Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

:bump: :bump: PROPPEN HAR KOMMIT:banana: :banana:

JIPPI, som man har väntat :D

Jag håller med.
Nu e de bara att go foor it. Tävlade i helgen, helt sanslösts knep vi en röd rosett i Wr Open på D nivå. Jag e rusig fortfarande. Vi e otroligt gröna. ( har dock kuskat runt på häst i 45 år o ridit in min lilla pålla själv) och nu ger det utdelning. Chappet her we go.:banana:

är det någon här som vet hur vet. besiktningen går till?? är det böjprov och hela kittet som man gör innan ett hästköp.

Du springer med hästen i trav och vet. tittar om det ser rent ut. om det inte gör det kollas det säkert mer på andra sätt men har alltid tagit mig igenom..:D

Tack erik!! ska du till chappen i år. vilka grenar ska du vara med i??

Tack erik!! ska du till chappen i år. vilka grenar ska du vara med i??

VSG! Har inte riktigt beslutat det. Kanske åker dit två dagar eller något. och vet inte klasser heller men blir väl ridklasser ...
Du då? Pole och barrel ?

okej vad kul. japp det blir pole bending och barrel race. kanske team sorting oxå.. du vet ingen som behöver en team sorting polare. :))

så du menar att vi inte ska tävla mot varann o br och pb.. hehe

så du menar att vi inte ska tävla mot varann o br och pb.. hehe

Nja, jag vet inte, kanske får anmäla mig till en sådan klass bara för att ... ;)
Men tänkte avveckla de klasserna, vill spara på benen som börjar få några år på nacken ! ;) :D
/Erik :eek:

jo det e klart du ska.. när jag kommer dit och allt.. :)
vet du hur det fungerar med campingen och hagarna.. är alla hagar lika stora.

På tävlingsanmälan så ska man ju skriva i AQHA ID för både häst och ryttare. vad e detta för nummer då?? :confused:

På anmälan står det: ”Fyll i ID# för häst och ryttare om ni startar i AQHA klasser.”
D.v.s. skall du ställa upp i klass 16a, eller 20a som är dom enda AQHA-klasserna, så måste du och hästen vara reggade i AQHA och då skriver du resp. nummer där, annars bortser du från det.

jo det e klart du ska.. när jag kommer dit och allt.. :)
vet du hur det fungerar med campingen och hagarna.. är alla hagar lika stora.

I år skulle man tydligen förbeställa campingplats (1 per ekipage). Sedan tror jag de förbestämt vart man får vara. Men vet inte. Hagarna är iprincip lika stora (eller små kanske det ska stå)..:idea:
Så det blir du också tilldelad en bara... tror inte du kan ha önskemål och de spelar liksom inte stoor roll vilken man får heller...
/Erik:D

Jag och min syster ska dit med gemensamma hästen...
Får la se hur det går! :D om inte annat är det ju
nyttiga erfaranheter :) Just nu vet vi inte vad vi har där att göra! :rofl:

Vet du om det fortfarande finns plats kvar?

Var på Chappen i helgen och fick sug efter mer så det lutar starkt åt RHC för mig. Om inte så får det bli tältplats.

Ja ser ut att vi ska iväg o tävla oxå. Första tävlingen för hästen så tränaren ska rida henne tills hon blir lite stabilare .Hon e bara 4 år och tränas fortfarande och vi e nybörjare i western o aldrig tävlat så d blir skitspännande. Hoppas hon får va frisk bara.....

kl
Jag ska ner, vi åker på torsdag kväll och stannar till lördag kväll. Vi bor i bilen, men hyr plats för den inne på campingen det gjorde vi förra året och det funkade fint.
Jag tävlar inte men jag ÄLSKAR att sitta brevid och titta på tävlingarna, i solen och träffa trevligt folk.
vi ses där/Frivind

Ja, de e klart att man ska dit!!! Har inte bestämt om ja ska tävla än, men mina närmaste ska ju de så kolla ska ja alltid göra!!! Helt klart en kul tävling, som man inte får missa!:D

Chappen som första tävling:crazy: :eek: ....
Är inte det liiite häftigt???

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka