Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Hehe......... å du som rättar stavning har stavat fel på var du bor :)

:bump:

/Mike - fnittrar förtjust :)

*S* det hade jag missat.. *fniss* illa när tanken är snabbare än fingrarna..... >.<

Fast det är min rättighet som dotter att leva besserwisser över min mamma ;)

Tack för stödet. Jag stavar uselt men det har aldrig hindrat mig från att "trycka ut mig" . Efter som jag bara umgås med inteligent folk så begriper dom ändå. Jag tycker att tråden har stagnerat lite, e de inte fler blåbär som ska va med och tävla på RHC? :smirk:

Jag är ännu ett grönt blåbär:o , så det får vara i år!!!

MEN, jag kommer att finnas på plats med glada tillrop:banana: för de ryttare som så önskar! Kan serva med öl också :d vid behov, det är bara att hojta till!!!!

Sen kommer jag att åka därifrån superpeppad och få tävla själv helgen efter i Rättvik:love: :love:

Jag är ännu ett grönt blåbär:o , så det får vara i år!!!

MEN, jag kommer att finnas på plats med glada tillrop:banana: för de ryttare som så önskar! Kan serva med öl också :d vid behov, det är bara att hojta till!!!!

Sen kommer jag att åka därifrån superpeppad och få tävla själv helgen efter i Rättvik:love: :love:

Hi , ingen kan va grönare än jag, man behöver bara bara en gnutte knäpphet. Jag har ridit in min ädla springar själv o det är mitt första försök. Vi kommer garanterat att vara stämmnings höjare bland alla testosteron stinna ko pojkar, men vi blir nog lite pinsamma ihop med alla glitter kex i WP. Huvudsaken e att man har skoj. Häften vågat hälften vunnet som klycshan säger:banana:

jag funderar på att åka dit men jag vet inte om jag ska ta en eller flera dagar...

vilken dag är bäst att åka om man inte ska vara där hela veckan...

Beror på vilka klasser du vill se....

ja det vet ja inte... jag kan inget om western men jag ridit i tre dager... vad är kul att se...

jag har set en gren (tror ja) när man öppnar grindar och lite andra övningar... vet inte vad det heter...

och en där dom åkte på en fyrhjuling med en plast kalv och så skulle man fånga den, hoppa av och ta hande på kalven typ... och det gick på tid tror ja...

nad finns det mer... kom inte med namn utan förklare vad man gör för jag kan inget om western...

Den första grenen du beskriver är trail, man rider en bana med olika "hinder", och det andra är väl Dummy Stopping (eller??).
På RHA:s hemsida kan du se programmet för alla dagarna, tror också att det finns beskrivning av grenarna.
Annars finns det masso av duktiga människor här som säkert kan hjälpa till!!!

Den första grenen du beskriver är trail, man rider en bana med olika "hinder", och det andra är väl Dummy Stopping (eller??).
På RHA:s hemsida kan du se programmet för alla dagarna, tror också att det finns beskrivning av grenarna.
Annars finns det masso av duktiga människor här som säkert kan hjälpa till!!!

oki... tack så mycket...

Jag tycker dom flesta grenar är roliga att titta på men om man vill se roliga kogrenar så är cutting, teampenning och herdwork roliga.
De flesta ridgrenar är också roliga men jag föredrar pleasure och trail av alla dess slag.
Givetvis är alla "timed events" roliga också...som barrel race, pole bending och ropinggrenarna.

Jag tycker dom flesta grenar är roliga att titta på men om man vill se roliga kogrenar så är cutting, teampenning och herdwork roliga.
De flesta ridgrenar är också roliga men jag föredrar pleasure och trail av alla dess slag.
Givetvis är alla "timed events" roliga också...som barrel race, pole bending och ropinggrenarna.

???:confused: ???

skulle någno lite korfattat förklar vad alla grenar är för något... (har inte läst på sidan än)

...och hoppas att vi ses på HC!!:bump:

BTW så kan jag hjälpa till att fixa boende om det är någon som saknar, jag vet att det finns platser över i en del stugor på området:bump: !

PM:a mig i såna fall så ska vi se vad jag kan göra!!!!

Mindre än två månader kvar:banana: :banana: :banana:

:bump: Jag tar gärna en plats av dessa...så slipper jag ligga i tält som tänkt;)

:bump: :bump: PROPPEN HAR KOMMIT:banana: :banana:

JIPPI, som man har väntat :D

är det någon här som vet hur vet. besiktningen går till?? är det böjprov och hela kittet som man gör innan ett hästköp.

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka