C
Carolina
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!
Håller med dig, kanske är lite för.. ja stort..:smirk:
Håller med dig, kanske är lite för.. ja stort..:smirk:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ser ut att vi ska iväg o tävla oxå. Första tävlingen för hästen så tränaren ska rida henne tills hon blir lite stabilare .Hon e bara 4 år och tränas fortfarande och vi e nybörjare i western o aldrig tävlat så d blir skitspännande. Hoppas hon får va frisk bara.....
Jaa .reining fixar hon med byten och sånt.O kossorna älskar hon
Har en annan häst hemma men henne "tränar" jag själv så gott d går .Ska försöka på en d tävling (pleasure) i sommar.
Galoppen trasslar ( höger)
Jaha, nu e det nära...
Det kommer bara säga swicchhh, så är man i en bil ner till chappen..
Det kommer liksom med stormsteg...
Guuud va ja längtar.. hoppas bara att det är vackert väder.. men det kommer det att vara, så det är inte något att oroa sig för
Paxinarion: vilka klasser ska du tävla?
// Carro
Tjolahopp.
WR , men vi e defenetivt inte klara med g byten eller rida på stång o hej å hå. Tunn reising o WH. ev Freestil R, jag har bett Bewildered träna min pålla och sen får hon sparka på mig. Hon har jobbat för PL i ett år, så hon vet bättre en jag. O du då? Jag skickade start avgiften i dag, ef s, det är helg på onsdag, så tar det längre tid . e lite gammalmodig, (betorder)
Ja det måste du verkligen, kan liksom behövas
Haha.. bara vi inte gör bort oss totalt, och speciellt inte i Herdworken..HAHA.. Vi har ju liksom aldrig gjort det förut, och jag kan knappt reglerna:smirk:
//Carro