Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Jag ska dit och hästen med :D Har bara varit där ett år tidigare (förra) och jag längtar dit som BARA den!! :) Så galet gött är det...

Jag håller med dig till tusen..
Det som jag tycker kändes bäst var att man inte kände sig så nervös när man tävlade, bara för att det var så himlans god stämning... Och det är ju så konstigt bara för det är ju så stor publik så igentligen så skulle man vara mer nervös där en hemma på en lättare tävl... haha...
rätta mig ifall jag har fel..

//C

Det låter VÄLDIGT positivt för oss "blåbär" som har för avsikt att testa Chappen...:banana: :banana: :banana:

Jag låter bli och hänga dig om jag får vara med, jag kommer och terroriserar er med jämna mellanrum.
Hoppas på lika trevligt folk och väder i år och jag kan inte annat än att hålla med -Chappen har blivit en folkfest utan dess like.
MVH Bettnics

Någon som vet vart proppen kommer att hamna? :d

MVH Malin :D

*kl*
Nu ligger programmet ute på RHA:s hemsida!!!

:love: Erik, det är fler ridklasser i år!!! Nu väntar vi bara på årets bästa helg!!!!:banana: :banana: :banana:

*kl*
Nu ligger programmet ute på RHA:s hemsida!!!

:love: Erik, det är fler ridklasser i år!!! Nu väntar vi bara på årets bästa helg!!!!:banana: :banana: :banana:

Det låter bra! :D Men vi får se, några veckor kvar att bestämma sig på... :idea:

När och vart? Står kanske någonstans i tråden men orkade inte läsa igenom hela..

28/6 till 1/7 på High Chaparall. Gå in på www.rha.nu och klicka på Ranch Horse Classic loggan så får du veta mer.
Det här evenemanget får man bara inte missa!
Längtar:bump:

Låter riktigt roligt det där, måste bara åka ca 6 på morgonen för att hinna till 9 dock :eek:

Men det går att campa där...då slipper du gå upp så himla tidigt och dessutom kan du vara med på kvällen bravader!:banana:

Jag skall dit på lördag och söndag för att titta och heja på er!!

Jag ska dit och titta bara, min lilla gumma är inte riktigt redo för tävlingarna än. Nästa år kanske vi är med, vem vet. ;)

hoppas oxå kunna tävla nästa år med min kuse.:)

Jag ska/vill vara med mina nya pollar. men jag måste lära mig ang regler anmälan medlem osv.:love: :banana: :bump: :bow:

Vi ska dit, jag o Shoni.
Vi Ska inte tävla men vi ska deltaga och ha roligt. Jag menar vi e med i tävlingen men bara för att nåon annan ska slippa bli sist;) . Jag behöver en groom, nån som ställer upp? Svar till Erik , det blir fler ridklasser i år. prel progr. kolla hemsidan rha. Jag e ryttaren som tror mer på tur än skicklighet, men det är bra skicklighet i botten. Jag tränar för Beevildired (eller hur hon nu stavar):bump: Fler borde göra det hon e som cilikydda i rotmos.:rofl: Husmanskost men spaisi!!!!!! Tuodelou

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka