Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nervös attackerna kommer tätare o tätare nu o då e d bara hästen som ska in INTE jag.:rofl: tänk om jag skulle tävlat oj oj.

Det ser jag fram emot...Sen, får ni nåt tips om när det går nästa år så vill jag ha ett besked därom så jag kan boka min semester till dess;)...vill inte missa fler år nu...:cool:

Alltså... 260 ekipage?!! Hur ska detta gå?!
Tävlingarna kommer ju hålla på långt in på natten, hur ska man orka? Och domaren?
han kommer ju gå under... har även hört att
alla kvällsaktiviteter är inställda.. hur kul är det då? Shit.. kul att starta
sin klass klockan 22.00...

(Nu kanske jag överdriver med min nervositet, men ändå, hur ska detta funka?!)

Alltså... 260 ekipage?!! Hur ska detta gå?!
Tävlingarna kommer ju hålla på långt in på natten, hur ska man orka? Och domaren?
han kommer ju gå under... har även hört att
alla kvällsaktiviteter är inställda.. hur kul är det då? Shit.. kul att starta
sin klass klockan 22.00...

(Nu kanske jag överdriver med min nervositet, men ändå, hur ska detta funka?!)

Nää e de sant har dom ställt in kvällsakviteterna!!:eek:
Varför då? Alla kanske inte vill sitta och titta hela kvällarna på tävlingarna. Läste på rha sidan ang priser osv.
Jag kommer ner på onsdagen när ska ni tävlande komma ner.
Fattar ni vad mkt hästar det kommer vara. På hem sidan rekomenderade dom att inte glömma myggstiftet.:eek::bow:

Hmmm jag undrar om inte det är sista helgen i Juni varje år det har det varit de två senaste åren iaf....

Jag har varit som åskådare på chappen varje år sedan tävlingarna började där men iår är det första gången utan barn. Då kanske jag hinner se lite mer av tävlingarna med!:bump:

Jag tror INTE att kvällsaktiviteterna är inställda, var har ni fått det ifrån????
Det är ju westernwekeend på HELA området så där finns även Trappers, linedansare och squaredancers.....
Så nog tror jag att det kommer att gå att roa sig gott ÄVEN om tävlingarna håller på långt in på natten, OM man nu vill göra annat än titta på skitiga cowboys:angel: (varför man nu skulle vilja det:D!)

Nej, ja tror heller inte att allt är inställt bara för att tävlingarna kommer att hålla på länge...
Men jag pratade med Jans fru idag, och hon sa att den längsta dagen kommer att vara på torsdagen... Jag hoppas bara på att söndagen inte blir så sen, så att man kommer hem i lite rimlig tid iaf..
Åker ju ganska långt hem ifrån ändå!
Det är nära nu.. Snart tar man sitt pick och pack och drar..
Jag brukar säga det, att det är ju iaf någon som ska komma sist, och jag kan väl ta den platsen så slipper ni andra;)
jag tar åt mig det jobbet... hihi..
Hoppas bara att han sköter sig så att vi inte gör bort oss totalt som jag iof tror att vi kommer att göra..:D
Men men det är ju ändå Chappen så där får man göra bort sig.. det är ju de som är det bästa...:idea:

//Carro

Ja, nu har jag tvättat allt och smörjer grejerna imorgon ska vi packa husvagnen och transporten. Vi åker tidigt på ondag även om vi inte har så långt ca 12mil men pga att det är sååå MYCKET hästar och husvagnar transporter osv som kommer onsdag så det blir nog lite rörigt till en början. Hoppas vädret blir bättre. Nu regnar det ju bara.
Så nu gott folk blir det väl tomt här på buke ett tag när vi är så många som sticker. Ha det bra. Vinka el kom och hälsa om ni vill. gråskäck kort svans.Mvh Gordon / Tortuga=:banana::bump::bow: argentinsk criollo.

Jag tror att det är aktiviteterna på arenan Elanor menar som ev. skulle vara inställda, inte de inne på HC.
De skulle ju ha kvällshower på arenan när tävlingarna var slut,,,men om det är så många starter så är det nog dom i så fall som är inställda.

Jag har ingen info alls om det så jag vet inte hur det ligger till...

See ya på chappen....everybody.

Nej, ja tror heller inte att allt är inställt bara för att tävlingarna kommer att hålla på länge...
Men jag pratade med Jans fru idag, och hon sa att den längsta dagen kommer att vara på torsdagen... Jag hoppas bara på att söndagen inte blir så sen, så att man kommer hem i lite rimlig tid iaf..
Åker ju ganska långt hem ifrån ändå!
Det är nära nu.. Snart tar man sitt pick och pack och drar..
Jag brukar säga det, att det är ju iaf någon som ska komma sist, och jag kan väl ta den platsen så slipper ni andra;)
jag tar åt mig det jobbet... hihi..
Hoppas bara att han sköter sig så att vi inte gör bort oss totalt som jag iof tror att vi kommer att göra..:D
Men men det är ju ändå Chappen så där får man göra bort sig.. det är ju de som är det bästa...:idea:

//Carro
Ska vi ta upp kampen om slutplatsen. Vi har presis börjat me stångbett o galoppombyte kan vi inte. Men jag e bara med i wr för att känna på arenan. Jag kommer inte att bli besviken om de inte går bra för de ska inte gå bra.:rofl: vi ska bara in o balla oss lite:bump:

synd att vädret inte ser så lovande ut :(
blir att packa massa regntäcken hehe

KL

Jag är inte western människa, men vi åker till HC varje år med barnen.
I år föll det sig att det blev denna helg tors- lör. Så det finns bukefolk bland vanligt folk också.....:)

:rofl: Haha ja det kan du ge dig på att vi ska göra...:rofl:
Hoppas hoppas att vädret blir bra.. såg på Vädret igår och det såg väl inte så där roligt ut... Men men allt kan hända :cool:
Ja idag blir det en hel del göra.. smörja, packa, bada häst, ja ni vet allt det där...Ursch jag längtar inte hem just nu! haha
Jaha det är nog det sista jag skriver här inne på ett tag...hihi
Hoppas att alla får det riktigt mysigt nere på chappen om vi inte syns någe där nere..
Ha det riktigt gott alla..

//Carro

Jag tror att det är aktiviteterna på arenan Elanor menar som ev. skulle vara inställda, inte de inne på HC.
De skulle ju ha kvällshower på arenan när tävlingarna var slut,,,men om det är så många starter så är det nog dom i så fall som är inställda.

Jag har ingen info alls om det så jag vet inte hur det ligger till...

See ya på chappen....everybody.
Var får ni reda på dessa saker ? Det står ju inget på rha. Eller är det bara ryckten folk sprider.?

Ha de bra och så ber vi alla till vädergudarna att vädret blir bättre och uppehåll åtminstone. Iallafall för barnens skull. och för hästarna i rephage. Vi ses där nere. Kram på er alla.:bump::p

Liknande trådar

Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka