Sandvikens BKVar är tävlingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sandvikens BKVar är tävlingen?
Ridhus är braIdag fick jag till lite träning på fotgående under en promenad med hundarna. Ebrah var mycket(!) taggad när jag höll i hennes pinne Hon älskar att plocka upp stora pinnar och ge dem till mig, så ska jag hålla i dem under tiden som hon går bredvid och tuggar på dem, drar lite i dem osv. En sådan pinne användes idag som belöning och hon blev helt till sig av glädje, sådär så att det blev svårt att träna för att hon var FÖR igång med allt
Imorgon funderar jag på att träna lite i ridhuset på jobbet under lunchrasten.. Det borde bli bra.
Underbart! Håller tummarna för fin poäng också, men känslan är ju helt klart det viktigaste! Med min förra hund, då fick jag så fantastisk känsla på en tävling att jag nästan grät glädjetårar efteråt, folk kom fram och sa att det sett jättebra ut osv. Resultatet? 65 poäng (med 10 poängs avdrag för att jag råkade göra fel moment vid en skylt... utan det så hade hon fått RLD N...)Årets tävlingsdebut är gjord och jag har världens bästa galenpanna
Har ingen aning om resultat än, men jag är nöjd! Jättefint fokus inne på banan, något enstaka sträckt koppel, inget nosade
Svårt med läggande i kallt ridhus, så där blir det nog avdrag.
Glad att vi började med nybörjarklass ändå, men nu är det nog fasen dags att våga testa fortsättningsklass!
Stort grattis! Hem och fira ordentigt nu!Personbästa med råge Kom 2.a med 98 poäng Bästa hunden
Var vi på samma tävling kanske?Idag tävlade vi nybörjarklass och fick ihop 93 poäng och en fantastisk känsla.
Var vi på samma tävling kanske?
Härligt med känslan!! Grattis till bra poäng!
Då var vi detDet var vi kanske. Vi var i Bålsta. Grattis till fin fint resultat!
Då var vi det
Tack!
Inte Väsby, missade anmäla mig i tid. Har inte bestämt nästa start än, ska ju våga testa fortsättningsklassKul!
Ska du till Väsby nästa helg? Eller tävla på Bro-Håbos tävling i början av april? Jag ska till båda.
Inte Väsby, missade anmäla mig i tid. Har inte bestämt nästa start än, ska ju våga testa fortsättningsklass
Men blev riktigt peppad idag, det ska gå!