Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, håll i känslan så kommer det gå jättebra på lördag! Lycka till!!Härligt att du blev peppad idag, det blev jag också. Kommer nog leva på den härliga känslan hela veckan så förhoppningsvis har vi en bra känsla med oss in på plan på lördag.
Klart du ska våga dig på fortsättningsklass, det är skönt att slippa kopplet. Lycka till!
Ja, håll i känslan så kommer det gå jättebra på lördag! Lycka till!!
Hm, kopplet känns som ett säkerhetsbälte... Men jag måste ju våga, så det är nog bara att anmäla och blunda
Det är absolut bästa sättetFunderar på att anmäla oss till en tävling snart för att få lite eld i baken med träningen... Får finurla på saken!
Var just inne och kollade SBK tävling, och såg att Bro-Håbo är en dag när jag är bokad på annat. Har ju ett hästliv ocksåTack!
Ja det är bara att köra på. Bro-Håbos anmälningstid har inte gått ut än Man vet iofs aldrig vilket väder det är i början av april så det är lite av en chansning. Jag har anmält till dubbla starter.
Jag har beslutsångest ang den just pga vädret... Samtidigt gillar jag Bro-Håbo och det är ont om tävlingar där jag kan tävla båda hundarna samtidigt.Tack!
Ja det är bara att köra på. Bro-Håbos anmälningstid har inte gått ut än Man vet iofs aldrig vilket väder det är i början av april så det är lite av en chansning. Jag har anmält till dubbla starter.
Jag har beslutsångest ang den just pga vädret... Samtidigt gillar jag Bro-Håbo och det är ont om tävlingar där jag kan tävla båda hundarna samtidigt.
Jag vet inte! Jag ska bestämma mig imorgon, då har jag nämligen möjlighet att träna ordentligt i ridhuset på jobbet igen och kan känna hur allt känns för tillfället... Känns som om jag har så galet mycket med allt nu bara, samtidigt brukar det vara då som jag fungerar som bäst och då kanske det passar bra att slänga in lite extra träning inför tävling också...Kommer du ångra dig om du inte anmäler och vädret blir bra? I så fall är det bara att anmäla. Anmäler du och vädret är piss kan du alltid stryka dig.
Funderar på att anmäla oss till en tävling snart för att få lite eld i baken med träningen... Får finurla på saken!
Grattis! Grymt bra jobbat!Tävlade nybörjarklass idag och vi fick ihop 99 poäng och delad 2:a plats! Jag är så glad, nöjd och stolt över oss.
Grattis! Grymt bra jobbat!
Jag har dålig fantasi. Vill göra olika kombinationer, som kanske ryms på gårdsplan. Vill inte ha en hel bana, men jag kommer verkligen inte på något. Nån som sitter inne på nått bra? Vi är i nybörjarklass. Kanske finns någon sida med träningstips?