Sv: Rädd för stundande behandling
Jag har nog lite samma sak. Äter för mycket godis, kakor, pringles, allt!
Och inte lite! Äter tills jag mår illa , får hjärtklappning och sen kan jag vänta en liten stund och fortsätta äta igen

.
Jag försöker hålla upp lite då och då. Som nu. Har klarat 7 dagar utan socker eller annat onyttigt! Ska klara 14 dagar

. Problemet är för mig att jag inte kan ta lite. Får jag en liten liten bit i munnen så triggas mitt sug igång och sen är det kört. Kan va totalkört i veckor innan jag tvingar mig att sluta igen. Behöver inte heller va så ."sötsugen", måste bara ha något att tugga på, något som knaprar eller lite motstånd i mun.
Det är väldigt jobbigt, känner mig som en heroinist och kan inte gå i närheten av ätbara saker utan att hjärtat rusar iväg.
Jag har lyckligtvis inget problem med vikten. Spyr inte upp något och jag är smal, lite för smal. Men skulle jag gå och be om hjälp tror jag inte jag skulle bli tagen på allvar. Möjligtvis skulle dom tro jag led av anorexia:/. Om dom inte filmade mig en vecka så

.
Hoppas iaf att du får den hjälp du behöver där och att du känner att det är det du verkligen vill! Tror inte man kan göra något lite halvdant om man lidet av ätstörningar , måste nog vara antingen eller och tydliga regler. Typ att du får bara äta vad du vill på lördagar mellan kl då och då.
Inga undantag. Ett undantag blir så lätt till hundra undantag ..