Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå in på Blocket och kolla vad sofforna i ditt område säljs för.
Tänk också på att det som är rätt prissatt på Blocket ofta blir sålt ganska fort, de som begär för mycket är de annonser som blir kvar.Fanns bara 4 soffor ute (bara 2 var prissatta)varav 3 var i skinn..
Inte mkt. Jag köpte en beg soffa där nypriset var 3-4 ggr så mkt som din, för 1900.. Och då var annonsen utlagd sedan ett tag tillbaka..Jag kommer att sälja min soffa inom 2 månader p.g.a flytt.
Men vad tar man egentligen för en soffa? Det är en fin grå soffa med lös divan från Ikea och nypris var 5000 kr.
Soffor har väl inte direkt bra andrahandsvärde?
Den är 2 år gammal och i bra skick.
Tänk också på att det som är rätt prissatt på Blocket ofta blir sålt ganska fort, de som begär för mycket är de annonser som blir kvar.
Inte mkt. Jag köpte en beg soffa där nypriset var 3-4 ggr så mkt som din, för 1900.. Och då var annonsen utlagd sedan ett tag tillbaka..
Sant!
Jag funderade på 2000 kr. Men innerst inne så undrar jag om det kanske är för högt... har ju sett soffor för 500 kr emellanåt.
Alldeles för mycket, tror jag. Max 1000 kr, tror jag är mer rimligt.
Jag kommer att sälja min soffa inom 2 månader p.g.a flytt.
Men vad tar man egentligen för en soffa? Det är en fin grå soffa med lös divan från Ikea och nypris var 5000 kr.
Jag kommer att sälja min soffa inom 2 månader p.g.a flytt.
Oj självklart menade jag 1000krJag hade satt ut den för 1500kr så finns det lite prutmån.
Surt om man lägger ut den för 100kr och folk prutar en femhundring