Prissätta soffa

Jag hade nog lagt ut den för minst 2000 och se om någon nappade! Om inte så ev. sänka priset lite efter ett tag.
 
Men alltså, efter att ha skummat lite på Blocket med sökord divan, så verkar ju tom 2500 hamna bland de billigare. De flesta ser ut att ligga på runt 4000 :)
Det beror väl också på märke och nypris på soffan :) Svårt att jämföra en 5000-kronors IKEAsoffa med en soffa med nypris 30.000.
 
Tack för alla svar!

Kommer testa lägga ut den för 2000 tror jag och skriva bvsa. I värsta fall är det ju bara att sänka priset :)
 
Ikea har ju en egen annonssida med bara Ikea-möbler. Testa där.

Jag lägger alltid ut lite billigare, just för att bli av med möbeln. Inte för att tjäna pengar typ, utan för att veta att man blir av med möbeln. Bättre att få några pengar alls än inga,,,,

www.ikea.com/ms/sv_SE/ikea_family/kop_och_salj/

Det visste jag inte! Ska kolla in :)
Hur tidigt innan ska man annonsera ut den? Flyttar den 1 april, kanske 1 månad innan? Så det inte blir jättestressigt tänker jag.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 137
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 822
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp