Prissätta soffa

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 818
Jag hade nog lagt ut den för minst 2000 och se om någon nappade! Om inte så ev. sänka priset lite efter ett tag.

Men alltså, efter att ha skummat lite på Blocket med sökord divan, så verkar ju tom 2500 hamna bland de billigare. De flesta ser ut att ligga på runt 4000 :)
Det beror väl också på märke och nypris på soffan :) Svårt att jämföra en 5000-kronors IKEAsoffa med en soffa med nypris 30.000.

Tack för alla svar!

Kommer testa lägga ut den för 2000 tror jag och skriva bvsa. I värsta fall är det ju bara att sänka priset :)

Ikea har ju en egen annonssida med bara Ikea-möbler. Testa där.

Jag lägger alltid ut lite billigare, just för att bli av med möbeln. Inte för att tjäna pengar typ, utan för att veta att man blir av med möbeln. Bättre att få några pengar alls än inga,,,,

www.ikea.com/ms/sv_SE/ikea_family/kop_och_salj/

Det visste jag inte! Ska kolla in :)
Hur tidigt innan ska man annonsera ut den? Flyttar den 1 april, kanske 1 månad innan? Så det inte blir jättestressigt tänker jag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 918
Senast: MiaMia
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
983
Senast: Angel
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·
R
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 084
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka