Primolut nor

Fille

Trådstartare
Jag började med primolut nor igår för att skjuta upp mensen i för kommande semester! Klantig som jag är råkade jag ta tre igår, morgon em (tog denna för att ja tänkte, jag glömmer säkert ikväll) och kväll.. Kvällen va ju inte meningen eftersom jag tog runt 16 på em, men gick av bara farten.. Hur gör jag nu? Man ska ju ta en tablett två gånger om dagen.. Men ska jag ta bara en idag, typ runt lunch? Eller ska jag låtsas som om att det regnar o ta två ändå?
 
Jag började med primolut nor igår för att skjuta upp mensen i för kommande semester! Klantig som jag är råkade jag ta tre igår, morgon em (tog denna för att ja tänkte, jag glömmer säkert ikväll) och kväll.. Kvällen va ju inte meningen eftersom jag tog runt 16 på em, men gick av bara farten.. Hur gör jag nu? Man ska ju ta en tablett två gånger om dagen.. Men ska jag ta bara en idag, typ runt lunch? Eller ska jag låtsas som om att det regnar o ta två ändå?

Vad står det i bipacksedeln?
 
Om jag var du skulle jag nog bara kört på som ingenting hade hänt. Men om du är orolig så rekommenderar jag att ringa sjukvårdsupplysningen.
 
Jag børjade med primolut før 3 dagar sedan, hade ingen førpackning kvar men var sæker på att det var tre om dagen jag tagit tidigare nær jag anvænt dom, så det har jag gjort nu i 3 dagar och mår fint. :angel: Tror inte det ær någon fara. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
712
Senast: ptr
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 200
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 022
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb De senaste veckorna har jag börjat få obehagliga brev från en man (dubbelt så gammal som jag) som är kund på mitt jobb. Han kommer ofta...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
15 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp