Sv: Presentera era inkörningsprojekt.
Va spännande!
*kl*
Åh vilken dag vi hade igår var på klubben från nio till nio :-)
Tummen hade två pass och första passet tömkörde jag och tränaren bara, Erik-tränaren ville prova hur han var och komma med tips. Tummen gjorde lika med han att han kastade sig runt och Erik sa till och med att han blev försvånad
Men jag fick bra tips att jobba med.
Andra passet skulle Tummen hoppa i vagnen och det var superkul att se! Erik körde vilket jag tyckte var jättebra. Han skötte sig kanon första minutrarna, som en liten ängen och travade på massor och volter och allt möjligt så han är verkligen INTE rädd han är bara en liten skitponny
Efter en liten stund så började han tappa intresset och då ska han se om han kan ta sig ifrån vagnen. Försökte strunta i att styra åt det hållet som gällde så han hamnade uppe i staketet och hoppade lite och en gång mitt på stora planen utan att något hände började han hoppa grodhopp/halvstegra några meter men tränaren är ju så cool och bara korrigerar honom och kör vidare
Det var så roligt att de honom springa i full fart med vagnen, att det inte är några problem. Vi måste dock få ur honom att han inte får komma på egna ideer. Vi pratade mycket parkörning oxå och att Tummen antagligen kommer kunna passa mycket bra för det eftersom det är mycket roligare att ha kompisen med sig och så är det ju när jag tömkör dom tillsammans, inga hyss då för då är det spännande hela tiden.
Kommer fortsätta jobba som jag gjort hittills med släpan och tömköra medans Pippi körs osv tills nästa träning och då tar vi vagnen igen.
Men allt som allt är jag jättenöjd över honom!
http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=3557605931523&set=vb.1013970727&type=2&theater