Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bara så nyfiken... Har du fäst svängeln runt magen? Så smart!!Kul tråd!
Min arab född -05 är under inkörning, och ska nu börja gå med inkörninsskackel. Är van vid draglinor och svängel, och har gått en del med en skackel.
Bild tagen för ett par månader sen.
Oj! Vad kul det låter!!! Tänk om man kunde "stajla" så!!Tack! Linorna sitter fast i pulkan. Självklart styr den ju inte jättebra, men tycker det funkar ok. Körde ju bara runt åkern med just denna hästen så det var ju inga direkta svängar.
Däremot körde jag i ganska hög fart med min betydligt mer rutinerade shettis runt två stolpar, superkul tyckte både jag och hon, och i de svängarna var styrningen på pulkan ganska usel, gällde att luta sig inåt i svängarna
Tror inte det beror på selen, testade brösta också och upplevde ingen skillnad.
Är bara så nyfiken... Har du fäst svängeln runt magen? Så smart!!
Jag kan ju inget egentligen om körning, men det där kanske är hur man gör?
Någon här som kan ge tips om var man får tag på tömkörningssele som ska passa omusklad c-ponny. Eller ska man satsa på en körsele direkt? Finns det begagnat marknad för dessa hittar bara travselar i full storlek.
Håller mig till budget klass men vill trots det ha bra grejor. Har en vanlig tömkörningssele från Globus som sägs passa ponny också men det gör den inte... trots max inspänning.
Tips tack!