Positiva tråden

En kompis med hund kom och hälsade på.

Hon typ bjöd sig själv på te (det är i princip hennes te) och jag hade faktiskt både knäckebröd, smör och ost att bjuda på.
Dessutom hade jag saltlakritssås så bara så ni vet kan man bjuda på saltlakritssås utan glass om man ger gästen tillgång till en sked :up:.

Min hund var inte grinig på kompisens hund vilket jag oroade mig lite för. De har varit inne hos min kompis många gånger men hos mig är det mycket mindre utrymme att gå undan på. Men det gick alltså bra ☺️

En kompis med hund kom och hälsade på.

Hon typ bjöd sig själv på te (det är i princip hennes te) och jag hade faktiskt både knäckebröd, smör och ost att bjuda på.
Dessutom hade jag saltlakritssås så bara så ni vet kan man bjuda på saltlakritssås utan glass om man ger gästen tillgång till en sked :up:.

Min hund var inte grinig på kompisens hund vilket jag oroade mig lite för. De har varit inne hos min kompis många gånger men hos mig är det mycket mindre utrymme att gå undan på. Men det gick alltså bra ☺️
Vad mysigt det låter!

Jag har precis gjort rent två blomkrukor som stått i badrummet alldeles för länge.
Tydligen har jag gjort rent dem förut för det var ingen jord alls i dem. Bara damm. Det blev nästan stopp i badkaret :wtf:
Ska försöka orka plantera om murgrönan idag och ta blad av peperomian, som börjar ge upp.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 164
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
816
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 008
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar