Jo. Obegripligt. Och varför skulle någon vilja knyta något på en?Det är det väl inte? En person använde rep för att knyta på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo. Obegripligt. Och varför skulle någon vilja knyta något på en?Det är det väl inte? En person använde rep för att knyta på mig.
Så det är obegripligt bara för att du inte har stött på det tidigare? Det kan finnas många anledningar till varför personer vill göra det men vi gjorde det för att det är trevligt. Om du söker på shibari så finns där många variationer av vackra knyt.Jo. Obegripligt. Och varför skulle någon vilja knyta något på en?
Har aldrig hört talas om det där. Och jag förstår mig inte på det.Så det är obegripligt bara för att du inte har stött på det tidigare? Det kan finnas många anledningar till varför personer vill göra det men vi gjorde det för att det är trevligt. Om du söker på shibari så finns där många variationer av vackra knyt.
Fortfarande helt obegripligt.Det är det väl inte? En person använde rep för att knyta på mig.
Fortfarande helt obegripligt.
Då är det ditt problem. Jag upplevde det som positivt och trevligt.Fortfarande helt obegripligt.
Om jag tolkar det rätt så är det bondage, på japanska? Vad är skillnaden, om det finns någon?Då är det ditt problem. Jag upplevde det som positivt och trevligt.
Alltså jag är bara nybörjare men bondage är lite mer generellt förhindrade av rörelse. Typ rep, handklovar, tejp osv. Shibari är enbart rep och mer av en konstform även om det inte alltid enbart utövas som just konstuttryck.Om jag tolkar det rätt så är det bondage, på japanska? Vad är skillnaden, om det finns någon?
Jag har testat bondage men vi blev så full av fniss bägge två.
Jag med!Själv tolkade jag ”att bli knuten på” som ett regionalt uttryck för att någon stöter på en och accepterade det utan vidare Kan man bli limmad på kan man nog bli knuten på också, liksom. Saker som länkar samman etc.
Haha åh! Vad intressant att det kunde tolkas såSjälv tolkade jag ”att bli knuten på” som ett regionalt uttryck för att någon stöter på en och accepterade det utan vidare Kan man bli limmad på kan man nog bli knuten på också, liksom. Saker som länkar samman etc.