Positiva tråden

Vacker vinterdag och jag han med en promenad innan jobbet, 15-21. Kan bara logga in och se lönebeskedet på jobbdatorn. Saken är att jag fått flera tusen mer än väntat. På lönebeskedet står det att jag fått högsta övertidsersättningen för 22 timmar men enligt egen utsago skulle jag bara få det för 6 timmar. Men kommunen har råd 🙂.

Nådde mitt delmål idag! Hade satt under 66 som mål innan februari var slut, men eftersom det är 2-3 dagar mindre, var jag osäker. Men det gick 🤗

-16,3 kg så långt. Mer än hälften avverkat till min drömvikt ✌️

Screenshot_20220228-180901_Samsung Health.webp

Nu vet jag varför jag fick så bra lön. Oslo kommune har gett varje arbetsplats en "koronapeng" för att de ska motivera de fast ansatta att jobba extra. Ju fler vikarier utifrån, dess större smittorisk. Chefen hade pratat med alla när de hade rapport men eftersom jag är är natt-anställd så hade jag missat det. Jobbade extra 15-22:15 igår och får 200% då också!🙂.

Har en del tråkiga saker nu; svinont i ryggen, många saker att lösa på jobbet, inläggning på sjukhus för behandling nästa vecka osv.

MEN - känner mig på riktigt bra humör just idag (och flera dagar innan med) 😄

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 176
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
821
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 028
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar