Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kom ganska långt med min rapport igår som jag har inlämning på den 24 mars. Var otroligt skönt att ha en vardag att plugga på min enda lediga dag under kursen.
En kollega stannade kvar 1,5 timme efter att han slutat bara för att prata. Det var dels väldigt trevligt och fick början av nattskiftet att gå fortare.
Att jag ska åter till jobbet denna vecka, har inte bestämt om det blir imorgon eller torsdag än 2 symptomfria dagar räcker men när 5 av 6 är sjuka i familjen så är det svårt att veta om jag är trött för att jag fortfarande är sjuk eller för att det är pga sömnbrist.
Flyttade ut på landet för några månader sedan och går inte en dag utan att jag tänker hur himla glad jag är över att få bo på en så otroligt vacker plats.
Hittade en ny, fantastisk ridväg idag - kilometer på kilometer av ostörd grusväg som till råga på allt hade fin utsikt. Hästen gillade den med - vi kunde galoppera fort-fort-fort, pausa lite och andas en stund och sedan galoppera fort-fort-fort igen
Jag kände mig nedstämd i morse och ville verkligen inte åka och jobba.
På cykeln på hemvägen erinrade jag mig plötsligt hur glad och nöjd jag var, inte lättad över att arbetsdagen var slut utan glad efter en fin och positiv dag på jobbet .
Foder & Strö Haha ja skulle man ha häst på box när det är mörkt blir det inte många timmar ute på vintern... Inga alls om man bor i Kiruna i december...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.