Positiva tråden

Regnig skogspromenad med härliga dofter och vind. Sen in i värmen med mina nyplockade jordgubbar. Nu ser jag på Twin Peaks medan vinden viner och sniglarna klättrar på fönstren och jag äter jordgubbar i yoghurt.

Ut i regnet för att handla
Blev riktigt blöt trots den korta vägen
Men det var skönt
Nu njuter jag av att vara inne igen

Gjorde klart min systersons födelsedagspresent idag och jag är SÅ nöjd! Trycket är vitt i ljus, precis vad jag ville ha på den svarta tröjan.
Kul till en nybliven 7-åring!
img1593961013001.webp

Sitter i bilen med regnet smattrande mot rutan. Hästen går lös och betar en stund. När det slutat regna ska jag åka och plocka mer hjortron, orkade bara med det första stället igår. Bara ett här o ett där som moget men de mognar till sig efter vart. Idag kommer em kompis på våffel-middag. En familj jag känner och älskar har kommit tillbaks från Etiopien, det var roligt att träffa dom igen. Imorgon är det en musikstund vid Rackstad kvarnen och sedan en guidad vandring längst med ån och det blir säkert trevligt.

Kollar warehouse 13
Inte gjort så mycket idag men har renbäddat sängen!!!
Så skönt så.
Nu ska jag returnera de bäddset som gjorde mig till en smurf

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 172
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
818
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 020
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025