Positiva tråden

För x antal månader sedan tog min spellista på Spotify slut och en för mig okänd låt började spela. Låten var behaglig och instrumentalt bestod den främst av piano, vilket jag så sakta håller på att lära mig. Så jag trodde att jag skrev med låt+artist för att kunna hitta och lyssna på senare. Men det gjorde jag inte.

Nu ikväll kom jag att tänka på den här låten och ville såklart hitta den. Lättare sagt än gjort, eftersom artisten var för mig okänd, och språket ett jag inte behärskar = svårt att googla fram med hjälp av låttext. Men efter ca 30 minuters letande på Spotify hittade jag den! :love: Och dessutom hittade jag ett par fina låtar under letandets gång.

Nu kan jag somna glad och belåten. :D

Köpte en kökssoffa idag, fick hjälp av kollega att köra hem den och en annan kollega lånade ut sin kärra. Och jag är SÅ nöjd 😍

Bifogade filer

• 20200531_174953.webp
    20200531_174953.webp
    230,4 KB · Visningar: 34
Jag är så glad att vi fått tag i en toppentjej som rider till vår lilla ponny. Ponnyn har haft problem med att hon varit för svag i galoppen och då gärna bockar och kastar av den lilla ryttaren... nu har vi hittat en tjej som sitter kvar :) och som kan stärka ponnyn. Fick just rapport om att de ridit och fröken ponny jobbat på superbra och var glad hela passet. Nu nyduschad och ut i hagen och mysa i det fina vädret igen. Så underbart när problemen verkar lösa sig.
mini.webp

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 170
Senast: gullviva
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
818
Senast: Bison
·
Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 534
Senast: Bexzor
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 020
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCVII