För x antal månader sedan tog min spellista på Spotify slut och en för mig okänd låt började spela. Låten var behaglig och instrumentalt bestod den främst av piano, vilket jag så sakta håller på att lära mig. Så jag trodde att jag skrev med låt+artist för att kunna hitta och lyssna på senare. Men det gjorde jag inte.
Nu ikväll kom jag att tänka på den här låten och ville såklart hitta den. Lättare sagt än gjort, eftersom artisten var för mig okänd, och språket ett jag inte behärskar = svårt att googla fram med hjälp av låttext. Men efter ca 30 minuters letande på Spotify hittade jag den! Och dessutom hittade jag ett par fina låtar under letandets gång.
Nu kan jag somna glad och belåten.
Nu ikväll kom jag att tänka på den här låten och ville såklart hitta den. Lättare sagt än gjort, eftersom artisten var för mig okänd, och språket ett jag inte behärskar = svårt att googla fram med hjälp av låttext. Men efter ca 30 minuters letande på Spotify hittade jag den! Och dessutom hittade jag ett par fina låtar under letandets gång.
Nu kan jag somna glad och belåten.