Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur skulle caisa fått reda på det? Siare?Jag tror att copycaten valt att vara tjuv! Caisa visste om det helt enkelt.
Jävla skit
Hur skulle caisa fått reda på det? Siare?
Tänkte inte så långtHon var ju spion! En av raderna kunde varit vilken roll copycaten valde att copycatta
Det jag reagerar på är att snurrfian röstat på caisa alla tre gånger. Får se om hon skriver nåt imorgon som får mig att ändra uppfattning, annars är hon en stark kandidat för ond roll.Nomineringar/Röstningar
Blacksmithfarm nominerar Hedinn röstar hemlig - EmmaN - Caisa
bollen__ nominerar Snurrfian röstar Habina - Caisa - Caisa
Snurrfian nominerar Klara röstar Caisa - Caisa - Caisa
EmmaN nominerar Lobelia röstar Ferrari - Q4e - Caisa
Ferrari nominerar Quarter4Ever röstar LenaH - Hedinn - Caisa
Hedinn nominerar EmmaN röstar Q4e - EmmaN - Caisa
hemlig nominerar Ferrari röstar Derring-do - MISS - Caisa
Klara nominerar Hedinn röstar bollen__ - Q4e - Caisa
Det är ju ingen av oss som har någon vidare röstningsstatistik. Alla har ju röstat på en god minst en gång. Tycker dock att det finns spännande klurigheter här, men jag tror att jag får fundera vidare imorgon f.m. (om jag är kvar). Måste sova nu!
Du har missat Bumpo/cirkus i din sammanställning.Nomineringar/Röstningar
Blacksmithfarm nominerar Hedinn röstar hemlig - EmmaN - Caisa
bollen__ nominerar Snurrfian röstar Habina - Caisa - Caisa
Snurrfian nominerar Klara röstar Caisa - Caisa - Caisa
EmmaN nominerar Lobelia röstar Ferrari - Q4e - Caisa
Ferrari nominerar Quarter4Ever röstar LenaH - Hedinn - Caisa
Hedinn nominerar EmmaN röstar Q4e - EmmaN - Caisa
hemlig nominerar Ferrari röstar Derring-do - MISS - Caisa
Klara nominerar Hedinn röstar bollen__ - Q4e - Caisa
Det är ju ingen av oss som har någon vidare röstningsstatistik. Alla har ju röstat på en god minst en gång. Tycker dock att det finns spännande klurigheter här, men jag tror att jag får fundera vidare imorgon f.m. (om jag är kvar). Måste sova nu!
Kommenterar mig själv här. Om Ferarri är i lyan ihop med Emma borde hon kanske har röstat på Q för att hjälpa Emma.Jag sitter (eller, i ärlighetens namn,ligger kvar i sängen) och funderar över dl2. Den röstning som egentligen är mest intressant att analysera just nu. Tittar på den i synvinkeln att jag har fem spelare som för mig är helt blanka.
Hemlig missade att rösta.
Hedinn la sin röst på EmmaN. Detta funderade jag kring igår. Jag tycker inte det säger vare sig det ena eller andra om henne.
EmmaN la en andraröst på Q. Det skulle kunna vara misstänkt, men Emma hade själv fått tre röster då. Q var den enda som hade röster och ett naturligt val för Emma om hon ville öka sina egna chanser att vara kvar.
Bollen la sin röst på Caisa. I det läget hade Emma tre röster, q tre och med bollens röst har Caisa 2.
Ferrari lägger en uddaröst på Hedinn.
Någonstans i detta borde det gömma sig onda (om jag inte är totalt lurad av cirkus och Snurrfian). Om bollen och Emma är ulvar borde bollen ha röstat på Q för att öka Emmas chanser. Vilket gör att jag tror att om bollen sitter i lyan gör inte Emma det. Och tvärt om.
Samma med Hedinn. Hon borde inte ha röstar på en kumpan i det läget.
Ferrari och Emma ihop i lyan är tänkbart utifrån detta. Ferrari röstade på Hedinn för att Hedinn la en enkel röst på Emma. Varför var Hedinns röst mer skum än bsfs?
Men så har vi ju en ond utanför också som ställer till det. Och hela tänkandet kring alibin. Lyan gör inte som den borde osv osv.
Jag vet inte om jag blev mycket klokare.![]()
Ferrari och Emma ihop i lyan är tänkbart utifrån detta. Ferrari röstade på Hedinn för att Hedinn la en enkel röst på Emma. Varför var Hedinns röst mer skum än bsfs?
Men så har vi ju en ond utanför också som ställer till det. Och hela tänkandet kring alibin. Lyan gör inte som den borde osv osv.
Kommenterar mig själv här. Om Ferarri är i lyan ihop med Emma borde hon kanske har röstat på Q för att hjälpa Emma.
Det lutar mer och mer åt att Emma nog inte är i lyan. Tror jagEller så vet jag ingenting.
![]()
Q borde ha röstat på EmmaN, framför allt...Kommenterar mig själv här. Om Ferarri är i lyan ihop med Emma borde hon kanske har röstat på Q för att hjälpa Emma.
Det lutar mer och mer åt att Emma nog inte är i lyan. Tror jagEller så vet jag ingenting.
![]()
Nä, en förhäxad röst räknas väl bara inte? Personen väljer alltså själv vem den röstar på, men rösten vägs inte in i resultatet. Tror inte man får reda på själv när ens röst är förhäxad heller?Jag kom på en sak, det kan inte ha varit så att Qs röst i förrgår var förhäxad? Att hon var tvungen att rösta på Caisa? Måste läsa lite mer än bara rösten från Qs sida. Isåfall ställer det ju saker i ett annat ljus. Men det kanske är långsökt med tanke på att det kändes som att hon var så väldans säker.
Vad gör att du håller Snurrfian åt det godare hållet? Jag inser att hon smugit undan rätt bra från min radar.Jag sitter (eller, i ärlighetens namn,ligger kvar i sängen) och funderar över dl2. Den röstning som egentligen är mest intressant att analysera just nu. Tittar på den i synvinkeln att jag har fem spelare som för mig är helt blanka.
Hemlig missade att rösta.
Hedinn la sin röst på EmmaN. Detta funderade jag kring igår. Jag tycker inte det säger vare sig det ena eller andra om henne.
EmmaN la en andraröst på Q. Det skulle kunna vara misstänkt, men Emma hade själv fått tre röster då. Q var den enda som hade röster och ett naturligt val för Emma om hon ville öka sina egna chanser att vara kvar.
Bollen la sin röst på Caisa. I det läget hade Emma tre röster, q tre och med bollens röst har Caisa 2.
Ferrari lägger en uddaröst på Hedinn.
Någonstans i detta borde det gömma sig onda (om jag inte är totalt lurad av cirkus och Snurrfian). Om bollen och Emma är ulvar borde bollen ha röstat på Q för att öka Emmas chanser. Vilket gör att jag tror att om bollen sitter i lyan gör inte Emma det. Och tvärt om.
Samma med Hedinn. Hon borde inte ha röstar på en kumpan i det läget.
Okej @Hedinn du har rätt. Men Goda lyan kan ha delat ut en förtrollning till någon som gett den till Q som blev tvungen att rösta på Caisa.Förhäxa någon = rösten räknas inte i nästa lynch.
Förtrolla = du tvingar någon annan att rösta på ett visst sätt.