Snurrfian
Moderator
Jag har ju skrivit att att hemlig har fel redan!Det ligger ju ännu närmare till hands att misstänka dig för att vara copycaten eftersom tja... det är en ond roll utanför lyan och vem brukar inneha dem?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju skrivit att att hemlig har fel redan!Det ligger ju ännu närmare till hands att misstänka dig för att vara copycaten eftersom tja... det är en ond roll utanför lyan och vem brukar inneha dem?![]()
![]()
Tre stycken som har funderingar runt copycaten, @hemlig vet jag har felmen de andra vet jag inte? Eller kan det vara så att de själva försöker få kontakt med lyan/copycaten? Det ligger ju nära till hands att misstänka LenaH eftersom hon enbart är med för att bli känd och det brukar vara ett genomgående tema för kanal 3...
Men samtidigt tycker jag att hennes fundering känns rätt intressant även om Ferrari faktiskt även hade skrivit om western i anmälningstråden...
Derring-Doo tycker jag däremot har en väldigt intressant teori och någon som jag faktiskt skulle kunna tänka mig om @CaisaLundblad men det känns lite taskigt att rösta på henne i första dl när hon har önskat sig leken...![]()
Kära Ponnyakuten,
Jag har alltid önskat mig en enhörning. Jag trodde att det var en sån jag köpte när jag köpte Enok, men efter två veckor ramlade hornet av. Efter det blev ponnyn hemsk. Han visste mycket väl om hur gärna jag ville ha en enhörning, men har blandat ihop enhörning och pegasus. Samt vem det är som ska flyga...
Resultatet är att Enok kastar av mig konstant. Högre och längre för varje gång, och så svär han över att jag aldrig lär mig flyga... Kan ni hjälpa mig med att få honom att sluta ge mig flygturer och ge honom ett nytt horn istället?
Mvh
Hedinn och Enok
PS. Han var glänsande, vit och ren när jag köpte honom också. Det är han inte längre.DS.
Hej ponnyakuten!
Jag har väldigt stora problem med min ponny.
Hur ska jag kunna sitta kvar när han för det mesta ser ut såhär?
Sen tror jag också att han har krympt i torktumlaren eller något, är det mening att mina fötter ska ta i marken och ändå trillar jag av?
Dessutom så förökar han sig tydligen. Imorgon kommer en till! Återkommer med eventuella problem imorgon.
![]()
Jag tröstar mig med om du åker och är god och jag har fel så får du komma till den goda lyan och fortsätta leka.Du ska givetvis rösta på mig (som jag ser att du gjort) om det är det mest misstänkta du hittar.![]()
Jag tröstar mig med om du åker och är god och jag har fel så får du komma till den goda lyan och fortsätta leka.![]()
Jag tänkte mest att den som hade roligast motivering vann, men ni diskuterar redan taktik.![]()
Här försöker hon Habina misstänkliggöra @Paddington som inte ens är medLäs tråden @hemlig vi har redan bestämt oss för att Paddington är ulv och ska röstas ut...![]()
Nomineringar
13:45 Blacksmithfarm nominerar Hedinn
15.25 Caisa nominerar Habina
16.51 Derring-Do nominerar Klara
17.59 bollen__ nominerar Snurrfian
18:52 Snurrfian nominera Klara.
19:17 Habina nominerar Lobelia
19:42 EmmaN nominerar Lobelia
19:43 Ferrari nominerar Quarter4Ever
19:51 LenaH nominerar Derring-Do
20:18 Lobelia nominerar bollen__
20:42 Hedinn nominerar EmmaN
20:53 hemlig nominerar Ferrari
20:54 Klara nominerar Hedinn
Hedinn 2
Klara 2
Lobelia: 2
Habina 1
Snurrfian 1
Quarter4Ever: 1
Derring-Do: 1
Bollen__: 1
Ferrari: 1
Röster
13:45 Blacksmithfarm röstar på hemlig
18.11 Derring-Do röstar på Snurrfian
19:17 Habina röstar på blacksmithfarm
19:53 Ferrari röstar på LenaH
19:59 hemlig röstar på Derring_Do
20:07 EmmaN röstar på ferrari
20:42 Hedinn röstar på quarter4ever
20:50 Snurrfian röstar på caisaLundblad
20:50 Caisa röstar på bollen__
20:51 röstar LenaH på Ferrari
20:54 Klara röstar på bollen__
20:55 bollen__ röstar på Habina
20:57 Lobelia röstar på habina
Habina: 2
Bollen:2
hemlig 1
Snurrfian 1
bsf: 1
LenaH: 1
Derring-Do: 1
ferrari: 1
Quarter4ever:1
Caisa: 1
ferrari: 1
TackDet är väl 2 röster på ferrari där?Alltså, så du kan skriva ihop dem istället för att ha ferrari: 1 två gånger? ^^
Ta bort Ferrari längst ner.Tackfler missar?
Tackfler missar?