Ponnyakuten (Ulvspel)

Okej. Så vad har jag(/vi) kommit fram till??

Det är CC som har snott käket och käkat hemlig
Det är inte Hedinn som har blivit bestulen för CC borde stulit från Hedinn tidigare iom att Hedinn vann nomineringen? Hedinn är därmed inte ulv. Men Hedinn kan fortfarande vara CC. (Note: Hedinn nominerar EmmaN)
Cirkus verkar ärlig och genuin. borde ha haft bättre koll på den blinda om hon suttit i lyan. Men kan iof. luras. Hängde länge kvar i att det skulle kunna vara en god som fått tjuveri i paket, tills LL tydliggjort vissa saker.
Snurrfian röstar på mig. Något har hon fått om bakfoten, eller så sitter hon i lyan och tycker att jag är den som verkar lättast att få folk att hänga på mot.
bollen__ Hm. Vet inte. Får inte grepp om henne.
EmmaN. Möjlig CC. Följde Habina och nominerade Lobelia. Kan vara slump.
Ferrari. Vet inte här heller. Hade ju en tanke om att hon (eller bollen__) borde ha försökt rädda sig DL 1. Men det är inte tillräckligt för att godförklara.

Så jag landar väl på Snurris trots allt ser det ut som. Men jag ska försöka orka igenom de sista sidorna innan jag tar ett beslut.

Oj vad ni skrivit medans jag varit hos hästen. Har läst igenom och ska försöka komma med lite funderingar innan jag ska hoppa in i duschen och sedan äta.

Igår var min huvudmisstänkta (förutom caisa) bsf. Detta mest baserat på hennes enkla röst från ingenstans på EmmaN i dl 2. Idag tycker jag att hon kommit med mycket bra funderingar, vilket i och för sig inte behöver betyda någonting.

Cirkus tycker jag fortfarande resonerar smart och vänder och vrider. Vill ha henne på goda sidan, men cirkus har lurat mig förr.

Hedinn borde inte sitta i lyan enligt vad som teoriats om under kvällen.

Snurrfian har jag velat hålla åt det goda hållet innan baserat på sättet jag tycker hon resonerat på. Idag röstar hon på bsf för att hon tror att Caisa hade någon info om henne. Jag funderar på vilken info Caisa kan ha haft. Vem ängeln skyddar. Vem copycaten tjuvar från (Caisa verkade ju rätt säker på att copycaten valt att vara tjuv) om q valde att avlyssna ulvarna (denna info borde hon fått första natten i så fall). Har jag missat något? Jag kan inte se att det finns någon info som pekar ut en ulv. Frågan är om Snurrfian bara gör det enkelt för sig och gömmer sig bakom Caisa. Eller har jag missat något uppenbart?

EmmaN har jag absolut inget grepp om. Ska försöka hinna gå tillbaka och kika på hennes inlägg efter duschen. Det finns ju möjlighet att hon är copycat som följde sin ulv i nomineringen. Idag är det dock ulvarna vi i första hand borde hitta.

Ferraris inlägg har jag gått igenom eftersom jag tycker att hon gjorde det väldigt lätt för sig som så snabbt placerade mig i lyan bara för att jag och Caisa var de två som röstade på bollen. Mina åsikter om den teorin har jag skrivit flera inlägg om idag. Ferrari har inte kommit med speciellt mycket matnyttiga tankar genom leken. Hittar inte några egentliga misstankar alls när jag läser igenom.

Bollen är ytterligare en jag inte riktigt kan placera. Ska kika även på hennes inlägg om jag hinner.

Kan inte Hedinn vara ulv?

Har läst och sett att det dividerats om att cc bord stulit från denne isåfall. Men eftersom cc kände till en ulv, om vi säger ett scenario att Hedinn är luven cc vet om. Då borde det väl gå ihop?

Kan inte Hedinn vara ulv?

Har läst och sett att det dividerats om att cc bord stulit från denne isåfall. Men eftersom cc kände till en ulv, om vi säger ett scenario att Hedinn är luven cc vet om. Då borde det väl gå ihop?
Ja, om Hedinn är ulven CC vet om så bör inte CC stjäla av Hedinn. Så det är ju också ett troligt scenario.

Det är väl just det som det inte borde vara, goda lyan har Dag-DL för paketutdelning, dvs borde de kunnat dela ut första dag 2 eftersom det inte fanns någon i goda lyan dag 1?

Någon får gärna rätta mig om jag tänker galet, jag ska sova nu och hoppas på att må bättre imorgon...

Reagerade lite på detta, @Hedinn Du var med och konstaterade att det var orimligt att Q fått info. Men senare i leken (minns inte var -ska leta) så teriade du väl om andra paket vid den tidpunkten i alla fall??

Reagerade lite på detta, @Hedinn Du var med och konstaterade att det var orimligt att Q fått info. Men senare i leken (minns inte var -ska leta) så teriade du väl om andra paket vid den tidpunkten i alla fall??
Nej, det tror jag inte att jag har gjort? Inte vad jag har något minne av i alla fall, men hittar du något sånt så citera gärna så kan jag förhoppningsvis svara på hur jag tänkte, men har svårt att tro att jag skulle fått för mig nåt sånt.

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 374
Senast: Habina
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 566
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
21 769
Senast: Niyama
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 896
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar