I godalyan Men erat resultat påverkar dock inte leken.får jag rösta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I godalyan Men erat resultat påverkar dock inte leken.får jag rösta
I godalyan Men erat resultat påverkar dock inte leken.
Ja, det verkar ju så. Annars borde det väl vara två som dött. Och då förstår jag vad ni menar att cc borde ha koll på en till ulv.Helt klart en poäng. Lobelia gjorde ju så...
"Tyvärr" pekar det ju än mer mot att det är cc som tjuvat käket...
Goda lyan har bara @Lobelia kvar att rösta!I godalyan Men erat resultat påverkar dock inte leken.
Ja hennes är godkänd
Ja, det gör det ju också...Kan inte Hedinn vara ulv?
Har läst och sett att det dividerats om att cc bord stulit från denne isåfall. Men eftersom cc kände till en ulv, om vi säger ett scenario att Hedinn är luven cc vet om. Då borde det väl gå ihop?
Ja, om Hedinn är ulven CC vet om så bör inte CC stjäla av Hedinn. Så det är ju också ett troligt scenario.Kan inte Hedinn vara ulv?
Har läst och sett att det dividerats om att cc bord stulit från denne isåfall. Men eftersom cc kände till en ulv, om vi säger ett scenario att Hedinn är luven cc vet om. Då borde det väl gå ihop?
Hur tänker du då? Fuling med vad?Kan det vara cirkus och Hedinn som är kumpaner? Och försökte dra en fuling?
Det är väl just det som det inte borde vara, goda lyan har Dag-DL för paketutdelning, dvs borde de kunnat dela ut första dag 2 eftersom det inte fanns någon i goda lyan dag 1?
Någon får gärna rätta mig om jag tänker galet, jag ska sova nu och hoppas på att må bättre imorgon...
Reagerade lite på detta, @Hedinn Du var med och konstaterade att det var orimligt att Q fått info. Men senare i leken (minns inte var -ska leta) så teriade du väl om andra paket vid den tidpunkten i alla fall??Du har rätt
Att godförklara Hedinn för att CC borde ha tjuvat från H tidigare. Tror cirkus kom upp med den idén.Hur tänker du då? Fuling med vad?
Ja, det gör det ju också...
Hmm... var nog detta jag tänkte på. Då mindes jag nog fel då...Eller missuppfattning... En förtrollning låter ju annars mest logiskt, men någon sån bör väl inte ha hunnit komma ut vid den tidpunkten?
Nej, det tror jag inte att jag har gjort? Inte vad jag har något minne av i alla fall, men hittar du något sånt så citera gärna så kan jag förhoppningsvis svara på hur jag tänkte, men har svårt att tro att jag skulle fått för mig nåt sånt.Reagerade lite på detta, @Hedinn Du var med och konstaterade att det var orimligt att Q fått info. Men senare i leken (minns inte var -ska leta) så teriade du väl om andra paket vid den tidpunkten i alla fall??