Hedinn
Moderator
På mig? Kliv gärna av i så fall, det börjar göra ont.44 minuter kvar till DL och jag står & stampar på samma ställe... :s
(Ursäkta min kassa humor)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På mig? Kliv gärna av i så fall, det börjar göra ont.44 minuter kvar till DL och jag står & stampar på samma ställe... :s
Att godförklara Hedinn för att CC borde ha tjuvat från H tidigare. Tror cirkus kom upp med den idén.
/paranoid BSF som ser ulvar och CCs i var hörn just nu.
Nä, det jag hittade som jag tror att jag tänkte på var ytterligare en kommentar om att det inte var rimligt tidsmässigt. Så det var nog jag som mindes fel där.Nej, det tror jag inte att jag har gjort? Inte vad jag har något minne av i alla fall, men hittar du något sånt så citera gärna så kan jag förhoppningsvis svara på hur jag tänkte, men har svårt att tro att jag skulle fått för mig nåt sånt.
På mig? Kliv gärna av i så fall, det börjar göra ont.
(Ursäkta min kassa humor)
@Ferrari - du har rätt (tror jag, min skalle går typ i spinn) Hedinn kan ha varit den kända ulven. Undrar då om CC nominerade sin ulv. I så fall är bsf och Klara möjliga CC.
Eller så sparar de henne för att vi ska tro detKänns lite som att ulvarna borde käkat Hedinn om hon inte var ulv. För att bli av med hennes vinst i ryktpåsen.
Hon har tidigare lagt tre röster på Caisa. När Caisa åkte och visade sig vara spion så gick hon mot BSF som Caisa röstat på och "pekat ut som ond". Kanske är det så, behöver kolla mer noggrant på hur Caisa skrev runt BSF, hur mycket info hon verkar haft.Blacksmithfarm är den som jag tror att Caisa pekar ut som ulv vilket gör att jag kommer att följa det jag upplever som Caisa testamente. Sammantaget med att jag inte tycker att BSF har kommit med så mycket matnyttiga teorier överhuvudtaget. Hon hänger fast vid lite olika teorier som i stort sett alla mynnar ut i att jag skulle vara ond.
bollen__ känns en aning anonym för mig fortfarande, men samtidigt så hittar jag inget som gör att jag håller henne som misstänkt heller.
Cirkus/Bumpo skulle jag vilja hålla som god eftersom det känns som om hon vänder och vrider på alla stenar, samtidigt kan hon göra det som ond också och jag har egentligen inget som gör att jag med säkerhet kan hålla henne åt ena eller andra hållet.
EmmaN- vet jag inte heller var jag har, möjligtvis skulle det kunna tala för att hon har en viktig god roll så som Q agerade, men samtidigt så kan det lika gärna vara så att hon är ond
Ferrari- hänger sig gärna fast i att jag skulle vara CC i och med att en ulv blev käkad, jag vet dock att det inte är så och jag skulle gärna vilja se lite mer och andra tankar från Ferrari, lite som BSF att ständigt komma tillbaka till mig som ond utan att egentligen reflektera så mycket över andra.
Hedinn- kommer allt mer i sina funderingar, samtidigt vet jag inte vad det faktiskt betyder.
Klara- verkar å andra sidan vilja hålla mig åt det godare hållet vilket skrämmer mig en aning också, samtidigt så känns det som om hon liksom Cirkus vill vrida och vända på stenarna och hitta ulvar.
Snurrfian- lite tidsnöd de sista två dagarna och måste rösta tidigt idag, jag funderar även om i och med att det är en dubbellynch så kan lyan om det blir ett drev mot någon, även om det är en ulv enkelt kunna få ut en god i samma drag. Tillviss del skulle de bara kunna rösta som vanligt och när det närmar sig dl gå in och röständra och få ut någon tack vare att flera har röstat på samma. Frågan är lite vilka som har möjlighet att sitta vid dl och göra snabba röständringar, på samma sätt skulle en god kunna upptäcka en ulv eller två och få med sig någon mer god och få ut två ulvar.
EmmaN har jag ju varit skeptisk mot redan i DL2. Då fick min röst två snabba efterföljare, men inte fler. Det gör att jag känner mig lite skeptisk till EmmaN fortfarande. Jag tänker att om hon varit god (som lyan inte misstänkt för CC) så kanske lyan sett en chans till ett drev där, men jag tror de kan ha blivit osäkra efter de tre rösterna på henne. Men lynchen vände efter att två alternativa kandidater dykt upp. Caisa och Q - bägge var goda. (Q hade en röst innan, men den kom ifrån en vi vet är god). Jag tror fortfarande mer på EmmaN som CC än som ulv fortfarande och då är det med tanken att hon röstade som sin ulv i DL1
I DL1 röstade EmmaN på Ferrari så jag antar att du menar någon annan DL där? För annars var det LenaH som röstade på Ferrari och hon vet vi ju är god.
Va? Jag skrev ju utifrån vad Snurrfian skrev om dig i hennes inlägg jag citerade.@Hedinn
Jag tycker inte Snurris känns ond. Men kommer nog alltid retas med henne av den anledningen att hon alltid är ond när någon annan ond blir käk. Mest från en retsam point of view. Men jag förundras av hur du läser in mina inlägg.