Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte, just därför kanske? Eller så har hon inte lagt på minnet hur hon röstat tidigare, sånt kan ju också hända... Eller är det något hon skrivit som gör att du tror hon är god?Jag har lite svårt att se varför Snurrfian skulle vara skum faktiskt.
Hon röstade tre gånger på Caisa - skulle hon verkligen göra det om hon var ond? Hennes tanke om att EmmaN kunde haft en viktig god roll som Q kände till är felaktig - varifrån skulle Q fått den infon? Hon dog ju innan något paket hade delats ut.
Det känns ju ganska givet att rösta på Caisa idag, efter Qs testamente.
Men, om man får fundera lite utanför lådan, hur tydliga kan egentligen raderna från ulvarna vara? Finns det någon risk att Q kan ha missuppfattat något? Jag tänker mig, om jag inte minns galet från exemplet i början, så är det t.ex "Jag misstänker X" eller liknande som kan ha skickats. Frågan är ju om Q kan ha misstolkat något?
Eller kan hon ha fått någon annan info på nåt sätt? Hade goda lyan kunnat hinna skicka ut något paket innan?
Ursäkta frågor jag kanske kan ta reda på själv, men mitt mående gör mig lite begränsad för tillfället...
Jag kommer rösta på Caisa nu, i och med att Q ändå gav ett såpass tydligt testamente genom att inte rädda sig själv, så det känns ju nu som det starkaste att gå på. Jag blir bara paranoid i och med att hon antagligen gått efter någon rad en ulv skrivit själv..?
Men baserat på att Q valde att rösta på Caisa hellre än rädda sig själv i gårdagens lynch, så jag antar att hon har extra information:
Hedinn röstar på CaisaLundblad
Nä, jag behöver göra en @Klara (ta en dusch) - så det är väl säkrast att jag röstar först.
På vem? Jag är inne på @cirkus spår = vem som helst kan vara ond.
Men jag tror jag går på lite magkänsla och @hemlig s teoriinlägg där hon var neutral till i princip alla nu levande utom Snurris (och lite Hedinn). Tänker att det kanske var alibi?
+ att Snurrfian hänger på Caisas röst - Q's testamente var fel. Vad får henne att tro att Caisas är bättre??
Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
Min tanke var att få respons och tankar från andra och bedöma dem efter ett resultat, något som dock ingen nappade på.EmmaN röstar på Hedinn
Dels så har Hedinn en ännu mer utpekande röstningsstatisk än Snurrfian. Det känns inte som att en ond skulle rösta på samma goda i tre DL i rad. Hedinn har röstat Q - mig - Caisa och jag vet ju vad jag har för roll så den statistiken talar inte till Hedinns fördel. Hedinn lägger tredjerösten på mig i DL2, följde Cirkus och BSF med en tunn teori som H sedan försvarar och det låter vettigt men det utesluter inget. Jag kollar även på röstinlägget på Caisa. Det känns lite skumt. Den enda (som jag minns) som skriver flera gånger om ifall Q kanske misstolkat. Det tänker jag kan vara ett försök till att skaffa alibi till när Caisa åker ut och visar sig vara god.
Men om du tror att det var för att sprida misstankar, och hon bl.a misstänkte mig, är det då lämpligt att rösta på mig?Jag tror jag ska rösta på Hedinn
Hon kan ha varit den kända ulven
Fast hemlig kunde väl rimligtvis inte räkna med att bli käk - så jag har väldigt svårt att se hennes tankar som alibi faktiskt. Snarare tvärt om ett sätt att sprida lite misstankar.
Må så vara men jag tolkar det ändå som att det kan vara ett försök att verka god. Och jag vet hur min statistik ser ut, inte särskilt bra. Ferrari vet iallafall inte jag rollen på så där vet jag inte hur det ser ut. Jag hade redan bestämt mig och påbörjat mitt röstinlägg när Ferraris röst kom. Men det ena utesluter ju inte det andra. Bara för att jag själv inte har bra statistik betyder det ju inte att jag inte kan analysera andras.Min tanke var att få respons och tankar från andra och bedöma dem efter ett resultat, något som dock ingen nappade på.
Din röststatistik ser ju dock inte så mycket bättre ut, varit med och röstat ut både Q och Caisa, samt lagt en röst på Ferrari som du nu röstar lika som.
Fast en spion lär väl ändå rimligtvis ha mer info än en blind? Caisa hade väl dessutom chans att ha fått paket innan hon åkte, så hon bör ju haft mer information?Jag har sovit alldeles för lite för att ha hjärnan med mig, men hoppas på bot och bättring om jag är kvar i leken imorgon. Förstår att det är svårt att bilda sig en uppfattning om mig när jag skrivit så lite och det var helt enkelt inte meningen.
Jag funderar kring att Snurrfian följer "Caisas" testamente och röstar på Bsf. Vad i spioninfon kan finnas om en ulv? Om man tänker att Bsf skulle vara CC så borde det väl ändå inte vara något som kan komma fram i spioninfon där det står vem Bsf är? Eller tänker jag galet?
I min dimmiga hjärna känns det iallafall som en lätt sak för en ulv att göra, följa den döda Caisas "testamente" och hoppas på att få ut en god.
Visst har hon röstat på samma deltagare 3 dls i rad men samtidigt har hon ju också påpekat att hon har tidsbrist. Tänker att det inte är så konstigt att då fortsätta rösta på den hon har någon form av teori emot.
bollen__ röstar på Snurrfian
Ja, det har du ju rätt i. Säger ju att jag inte riktigt kan tänka. Men ändock - borde hon inte varit tydligare om hon tex. fått paket med sia?Fast en spion lär väl ändå rimligtvis ha mer info än en blind? Caisa hade väl dessutom chans att ha fått paket innan hon åkte, så hon bör ju haft mer information?