Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klara, bollen__ och Hedinn är de som alldeles säkert röstade på goda i denna lynch förutom de två utröstade.
Jag tänker iofs att Hedinn borde ha använt den förhäxningen i denna lynch. Annars hade ju Hedinn varit uppe för lottning och riskerat att åka ut.Asså.
Om Hedinn är ond så borde leken vara över nu om inte goda lyan har skickat ett paket som kan vara avgörande. Även om ängeln skyddar rätt så har Hedinn ju en förhäxning att använda och då har goda en röst som inte räknas. Så ännu en gång är jag inte så jäkla säker på nånting.
Jag tänker iofs att Hedinn borde ha använt den förhäxningen i denna lynch. Annars hade ju Hedinn varit uppe för lottning och riskerat att åka ut.
Jo men du skrev att hon röstade som sin ulv i DL1. och i DL2 var det ingen som hade röstat på Q som vi inte vet rollen på när EmmaN röstade. Du skrev såhär:Jag syftade på DL2. Jag funderade mer på de rösterna hon FICK än den rösten hon gav.
Jo men du skrev att hon röstade som sin ulv i DL1. och i DL2 var det ingen som hade röstat på Q som vi inte vet rollen på när EmmaN röstade. Du skrev såhär:
Jag tror fortfarande mer på EmmaN som CC än som ulv fortfarande och då är det med tanken att hon röstade som sin ulv i DL1.
Fast det stämmer ju inte, 2 ulvar, en copycat, ängel och en bybo = 5 och vi är 6 st kvar. Har du redan räknat med att en god försvinner nu på morgonen? För enligt din uträkning skulle ju onda ha vunnit.Uppdaterar BSF´s lista..
DL1
Lynch
LenaH var bybo
Käk
Lobelia var ficktjuv
Habina var ulv
DL2
Lynch
quarter4ever var den blinda
1:a paketet delas ut.
Käk
Derring-Do var bybo
DL3
Lynch
CaisaLundblad var deltidsarbetande spion
2:a paketet delas ut
Käk
hemlig var ulv
DL4 Dubbellynch
Snurrfian var bybo
Blacksmithfarm var bybo
Tredje paketet delas ut
Lever gör:
bollen__
Cirkus/Bumpo
EmmaN
Ferrari
Hedinn
Klara
Bland oss finns då: 2 ulvar, en copycat, ängel och bybo, om BSF´s uträkning stämmer.