Blacksmithfarm är den som jag tror att Caisa pekar ut som ulv vilket gör att jag kommer att följa det jag upplever som Caisa testamente. Sammantaget med att jag inte tycker att BSF har kommit med så mycket matnyttiga teorier överhuvudtaget. Hon hänger fast vid lite olika teorier som i stort sett alla mynnar ut i att jag skulle vara ond.
bollen__ känns en aning anonym för mig fortfarande, men samtidigt så hittar jag inget som gör att jag håller henne som misstänkt heller.
Cirkus/Bumpo skulle jag vilja hålla som god eftersom det känns som om hon vänder och vrider på alla stenar, samtidigt kan hon göra det som ond också och jag har egentligen inget som gör att jag med säkerhet kan hålla henne åt ena eller andra hållet.
EmmaN- vet jag inte heller var jag har, möjligtvis skulle det kunna tala för att hon har en viktig god roll så som Q agerade, men samtidigt så kan det lika gärna vara så att hon är ond
Ferrari- hänger sig gärna fast i att jag skulle vara CC i och med att en ulv blev käkad, jag vet dock att det inte är så och jag skulle gärna vilja se lite mer och andra tankar från Ferrari, lite som BSF att ständigt komma tillbaka till mig som ond utan att egentligen reflektera så mycket över andra.
Hedinn- kommer allt mer i sina funderingar, samtidigt vet jag inte vad det faktiskt betyder.
Klara- verkar å andra sidan vilja hålla mig åt det godare hållet vilket skrämmer mig en aning också, samtidigt så känns det som om hon liksom Cirkus vill vrida och vända på stenarna och hitta ulvar.
Snurrfian- lite tidsnöd de sista två dagarna och måste rösta tidigt idag, jag funderar även om i och med att det är en dubbellynch så kan lyan om det blir ett drev mot någon, även om det är en ulv enkelt kunna få ut en god i samma drag. Tillviss del skulle de bara kunna rösta som vanligt och när det närmar sig dl gå in och röständra och få ut någon tack vare att flera har röstat på samma. Frågan är lite vilka som har möjlighet att sitta vid dl och göra snabba röständringar, på samma sätt skulle en god kunna upptäcka en ulv eller två och få med sig någon mer god och få ut två ulvar.