PNH- Någon?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH- Någon?

antingen är jag ovanligt korkad eller så är det nåt fel för jag ser inget påskerbjudande!:cry:

niccan skrev:
antingen är jag ovanligt korkad eller så är det nåt fel för jag ser inget påskerbjudande!:cry:
Använde du länken jag skrev??? Till vänster på sidan ser du erbjudandet.

jag fattar inte vad jag gör för fel men sk*t samma det är väl inye meningen att jag ska ha nåt...

Senast ändrad av en moderator:

inte riktigt så men det är all text, ursäkta att jag tog upp hela sidan...:( tack snälla men jag ser inte nåt ändå:mad:

niccan skrev:
så här ser min sida ut:
Online Newsletter
Parelli E-News April 2006
· e-news Join or Cancel Newsletter
Online Newsletter
Parelli E-News April 2006
· e-news Join or Cancel Newsletter

Ovan för denna text har du denna bild
ad.jpg

Jag har ingen bild där, kan det va nåt konstigt med mina inställningar???

niccan skrev:
Jag har ingen bild där, kan det va nåt konstigt med mina inställningar???
Det verkar som om det är något skumt med dina inställningar. Kan du se bilder på andra sidor?

Jag håller också på med pnh är på niv 2 med min häst..
Vad kul det är och så att det är så många som håller på med detta..:)

Mvh Susan

Hej Falun och Alyssa

Om ni går i "Datorer Forum" till vänster så på den första "nålad" tråd kan ni läser om hur man lägga i en bild. Scrolla ner så får du ser olika sätt. Jag gör det genom photobucket.

Välkommen :) Kul med ännu fler PNHare!

Parellisera världen :p

Idag satte Hobbe upp ena hoven på pallen :D
Var på parellimontern igår men de hade inte så jättemycket grejor med sig så det blev inget köpt... JAg vill ha RDFTV! (Bolaget som visar Parellis TVserie)Var inne på deras hemsida och de sänder MASOR av hästprogram. Unra hur sjutton man ska bära sig åt för att få tag på dessa. Funderar på om det skulle gå att starta en webbTVkanal....:idea:

Falun: Har du hunnit kollat vad det danska företaget med fotbollarna hette?

Filosofen: Va kul!
Du kan köpa boll på Parelli.com,kanske man kunde få Helena att ta in???:bump:

Välkommen!!! Har du även gjort "provet" L1???
Är det någon som har gjort det förresten??:confused: Alltså som är in o läser här.....Hur gjorde ni? Skickade ni en video eller hade ni instrktör på plats?

Hi hi!

Nu är påsken över! Kvasten är bruten, äggen är krossade och dunen är borta! Med andra ord snart är det sommar! Härligt ska det bli...

Under vintern har jag haft en del problem vad det gäller ridningen.
Kan inte säga att allt är som bortblåst men nu ligger vi i alla fall på ett jämnare plan. Det konstigaste av allt är att ridning på väg och i HAGEN! Går superbt! På vägen kan jag skritta trava galoppera utan minsta knas....I hagen kan jag rida utan ngt och göra allt (det vi kan) hur enkelt som helst, han är så lyhörd och helt otrolig...MEN i skogen blir jag lite nervös och det samma gäller i ridhuset...Då går det inte lika bra (fast mycket bättre nu). Det har ju gått en tid sen det var riktig kaos så jag borde ju inte va "rädd/nervös" men det verkar som om jag är det i alla fall fast att jag själv inte är medveten om det???!!! Hur ska jag komma över den ribban? (Det är bara vid ridning det känns såhär)!

Kram//
Inte förtvivlad bara fundersam!:confused:

:idea: Åhå du är ett flyktdjur :rofl: Har du gått och blivit häst? :p Det låter som du känner dig trängd när du inte är på öppna marker....

Nej men skämt åtsido, jag förstår precis vad du menar! Jag har samma åkomma men men den gäller att rida ut överhuvudtaget, har inte ens kommit ur paddocken. Det löser sig, jag har slutat oroa mig du når dit när du är redo.

Idag red jag för första gången på ett bra tag, jag fick ett sånt otroligt sug efter att sitta upp så jag var bara tvungen att göra det. Då var det jättekul och jag var inte alls nervös. Red bara 10 min men "what the f***" det är ju att jag kom upp alls som räknas.:bump:

En vacker dag kommer du att vara så sugen på att rida i ridhus eller bara längta efter en skogsgalopp så du inte kan motstå och den dagen kommer det att vara skitkul!!! SÅ mitt tips är att bara vänta ut det man kan ha jättekul undertiden :D

Tack,tack!
Hittade detta i en tråd...
"Man behöver inte ha bett när man tävlar hoppning eller fälttävlan heller.
Men däremot får man ju inte fippla med att byta huvudlag mot grimma eller vice versa utanför kärran. Eller leda i grimma. Av den enkla anledningen att ryttarna själva inte klarar av att avgöra om de kan hantera sin häst vid huvudlagsbyte och/eller om de kan hantera den om de leder i grimma.
Det gäller tävlingar som lyder under det TR som Ridsportförbundet har.

Jag är så gammal (född ngn gång på sen juratid... ) att jag minns hur det var på tävlingsplatserna innan tränstvånget kom. Minst en häst per tävling kom farande i full fräs lös antingen utan ngt alls på huvudet (den hade uppenbarligen stuckit när grimma/träns skulle växlas), eller med grimma och flaxande grimskaft.
Numera ser i allafall aldrig jag en lös häst annat än om en ryttare åkt av den."

Är det så? Måste de köra hästen i transporten med träns på, eller menar de att de byter till träns innan de lastar ur??? :confused:

Ha ha:rofl: :rofl: Den va bra!
Kanske jag är ett flyktdjur i alla fall....
Skönt bara att läsa att det finns fler än jag som kan känna såhär...
Blir lite lätt frustrerande...

Ha det bäst!
Kramar

Hej hej !!
Jag har bara en liten fråga :angel:

Det är ju så många här och skriver, undrar bara om det kanske finns någon som tröttnat, kan utantill, har över eller kanske bara vill bli av med sitt hemstudiematerial LEVEL 1 ???? :D

Fråga kan man väl ????!!!!:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
452
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 845
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar