PNH- Någon?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH- Någon?

Han va jätteduktig, jag tyckte det såg ut som om han förstod precis va du ville!
Va fina de va ihop när de busade!!!
Synd att det va så kallt annars va det jätte:) kul att hälsa på. Det gör vi gärna om o du får gärna komma till oss om du vill:bump:

Hallojsan igen... nu måste jag skriva lite! :rofl:
Vilka fina bilder ni har lagt in på kusarna... jätte fina! :)
Vi är i full gång att planera våran äggjakt till häst, tror jag berättade om det förut. Du rider med karta och letar påskägg osv. Vi tänkte bara ha det som en liten grej men det blev över 20 st anmälda... :banana: man blir nästan lite nervös, hoppas att allt funkar... :bow:
Jag vill lägga in en bild på mitt quartersto oxo, men vet inte om jag kan med hur man gör... Det visar sig... Nej jag lyckades inte. Hur gör man???? någon som vet- datasnillet undrar! :rofl:
Hej så länge...

Ursäkta att jag lägger mig i, men har du fått till olika hinder? Mitt stora problem är hur man ska få till en bra bro!!! :confused:
Vad har du lastpallen till???

:o Jag förstår mig inte heller på hur man lägger in bilder...Därför gjorde CS det åt mig!
Vad kul med så många anmälda, har ni verksamheten i en vanlig ridklubb eller i ert stall eller...
Hoppas att ni får riktigt kul!!!:)

Vadå ursäkta? Detta forum är till för att lägga sig i :D :D :D Inget roligt om ingen vill vara med och prata :)

Det är bara en vanlig lastpall, har inte kommit så långt som att bygga hinder. Tänkte få lite tips och inspiration om det på träffen :banana:

Jag vill att han ska kliva upp på den med en fot i taget. Av flera olika anledningar, främst för att det ärkul med lite annat, men också för att successivt höja pallen så kan han stretcha frambenen själv så småningom praktiskt eller hur. Sen en vacker dag så kan det bli en välgymnastiserad spansk skritt kanske vem vet :p

Niccan: Klart jag kommer! Sanna kanske kommer förbi på måndag om ni kan får ni gärna också komma :)

Ska nån på Scandinaviumtävlingarna i helgen? Jag ska på söndag em, kommer nog mest att hålla till på mässan dock....kolla Parelli prylar å sånt :p

Filosofen skrev:
Ska nån på Scandinaviumtävlingarna i helgen? Jag ska på söndag em, kommer nog mest att hålla till på mässan dock....kolla Parelli prylar å sånt :p

Jag är så anvandsjuk! Jag vill också men pappa kommer och jag måste städa och får gården i ordning. Han har inte träffat min man förut eller sett var jag bor. :crazy:

Men gärna kolla på en bareback pad åt mig.

Visst kan jag göra det :) Någon särskild färg? Hoppas de har lite rabatter på sina grejor! :banana:

PMa mig ditt mobilnr så kan jag sms från mässan om det är nåt intressant.

:bow: Tack för inbjudan! Vi ska o äta upp oss (som om det behövs:( ) hos svärmor i helgen...så ni får leka själva! Med eller utan häst???
Men jag,vi kommer gärna nån annan gång.
Vi var på euromässan i går o träffa Erika, Helena o Sanna:banana:
De hade inte så mkt x-pris, 200 billigare på level 2 bla, men jag är satt på svångremsdiet vad gäller prylar:cry:

Tyvärr var det som väntat inget nöje att se alla gapande hästar stressa runt banan, men pnh kommer ju stort så det kanske finns hopp:banana:
Glad Påsk alla glada snälla hästmänniskor nu ska jag åka o ge min gosepålle ett stort påskägg med hästmums!!!

Jaaaa, vad kul!!!! Tänkte precis på vad mysigt det skulle vara att rida barbacka, MEN jag tycker att det är så obekvämt.....:o
Andra som har ridit Trigger barbacka säger att han är jättebekväm, det måste vara min stora rumpa som är problemet!!! :devil:
Vad kul Filosofen!!! Lite fel tidpunkt för mig att åka någonstans, får vänta tills "säsongen" är slut innan man hittar på något kul själv... Annars måste man endera ta med barnen eller skaffa barnvakt! Och den lilla håller på att få tänder så hon är så fruktansvärt gnällig!:crazy:

Vart är solen???

Har ni varit inne på parellis svenska hemsida i påskhelgen och beställt något av erbjudanderna som är?
I går beställde jag level1 paketet för halvpriset och i dag skall jag beställa några dvd filmer.

Vart sjuttsingen såg du rabatterade saker?:confused:
Såg bara DVD...

Det har varit olika saker varje dag, som gäller i 24 timmmar
Annandag påsk, DVD filmer
Påskdagen, level 1, 2 och 3 boxar
Påskafton, grimma och grimskaft
Långfredan,?

Ahaaa...Det har jag totalt missat!
Skulle vilja ha horseman rein!!!

Du kanske vet vad rein leather är för något? Vad är det till? Det står att man sätter det i bettet och sen....ja jag förstår inte vad det är till....

Har ni sätt dom små filmsnutarna man kan hämta från sidan, en om hur man "hur man sadlar på bra sätt för hästen" och "Hur man klättrar säkert"

Vart tog det vägen det jag skrev??? Jaja...
Hade velat ha en horseman rein iallafall! Vet du vad rein leather är till för?????

Nej, nu vet jag inte vad som hände med mina svar, nu blev det dubbelt istället...Strunt samma...
Nej, jag går in o ser om jag kan se filmsnuttarna o hoppas att du svarar på alla mina frågor menas!!!!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
449
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 845
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar