Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det upplever inte jag att q har gjort. Jag tolkar det som att hon säger att ingen kan ha siat/påstått whatever att hon (qitis) skulle vara ond. Och att ingen av de som med bestämdhet säger att hon är ulv kan ha någon av dessa roller. Inte att hon har dom själv.Såhär. Du är varken givmild siare eller besserwisser så om du påstår att du har siat besserwissern eller tvärtom så hittar du på.
Den enda roll du kan ha då är ond siare. Fastän jag mer tror på ulv.
Otroligt ändå att du framför hela lyan vill tala om att du är givmild siare eller besserwisser.
Är på mobilen är inte säker på jag hinner till dator innan DL men fanns några saker jag reagerade på tidigare. Så skall försöka kopiera in domJag tror att jag missat det här inlägget. Vad är det för andra saker som pågår i leken som du anser är mer misstänkt?
Så läser jag det medFast det upplever inte jag att q har gjort. Jag tolkar det som att hon säger att ingen kan ha siat/påstått whatever att hon (qitis) skulle vara ond. Och att ingen av de som med bestämdhet säger att hon är ulv kan ha någon av dessa roller. Inte att hon har dom själv.
Fast, jag tror att jag förstår vart Q vill komma. Det finns fler roller. Och om hon blir utpekad som ulv av någon fast hon vet att hon är god - då vet hon ju att den inte är siare/besserwisser på goda sidan? Hon skriver väl ingenstans att hon vet vilken roll någon har?Såhär. Du är varken givmild siare eller besserwisser så om du påstår att du har siat besserwissern eller tvärtom så hittar du på.
Den enda roll du kan ha då är ond siare. Fastän jag mer tror på ulv.
Otroligt ändå att du framför hela lyan vill tala om att du är givmild siare eller besserwisser.
Jag fick precis en ny insikt, @Elo är med och spelar, det har jag totalt missat
Är på mobilen är inte säker på jag hinner till dator innan DL men fanns några saker jag reagerade på tidigare. Så skall försöka kopiera in dom
Där håller jag inte med. Folk brukar försöka spela på samma vis både som ond och god.Överlag av de få gånger jag har varit med och spelat har goda spelare varit mer benägna att släppa misstankar och sedan se senare i leken helt enkelt. Sen kan det såklart vara spelstil etc. Men att spinna vidare på saker som inte finns mycket bakom annat än EN teori känns för mig mer ulvigt än god.
Men om hon är ond då?Fast, jag tror att jag förstår vart Q vill komma. Det finns fler roller. Och om hon blir utpekad som ulv av någon fast hon vet att hon är god - då vet hon ju att den inte är siare/besserwisser på goda sidan? Hon skriver väl ingenstans att hon vet vilken roll någon har?
Sedan kan man välja att tro på henne eller inte - det är en annan femma.
Ja jag saknar erfarenhet så kan inte veta det. Åkte ut tidigt dom två senaste lekarnaDär håller jag inte med. Folk brukar försöka spela på samma vis både som ond och god.
47:a på bollenFast, jag tror att jag förstår vart Q vill komma. Det finns fler roller. Och om hon blir utpekad som ulv av någon fast hon vet att hon är god - då vet hon ju att den inte är siare/besserwisser på goda sidan? Hon skriver väl ingenstans att hon vet vilken roll någon har?
Sedan kan man välja att tro på henne eller inte - det är en annan femma.
Du verkar verkligen hakat upp dig på att det skulle ligga en extra röst på LenaH? Varför och hur vet du det? Du har skrivit det flera gånger, som jag misstog för Fios teori.Jag hakar upp mig på det här igen fio. Sorry. Jag försöker förstå hur du menar. Du tycker alltså att queenlilith skulle lagt sin röst nån annanstans? Jag tänker att om qitis hade 3 röster och LenaH hade 2 (en dold), så ville lyan försöka få ut LenaH (om nu qitis är ulv, annars spelade det mindre roll var queenlilith la sin röst).
Att sen cirkus åkte istället blev mer bonus sas?
Jag hakar upp mig på det här igen fio. Sorry. Jag försöker förstå hur du menar. Du tycker alltså att queenlilith skulle lagt sin röst nån annanstans? Jag tänker att om qitis hade 3 röster och LenaH hade 2 (en dold), så ville lyan försöka få ut LenaH (om nu qitis är ulv, annars spelade det mindre roll var queenlilith la sin röst).
Att sen cirkus åkte istället blev mer bonus sas?
Ja, hon kan försöka lura brallorna av oss - jag menar bara att fio totalt missuppfattar vad Q menat. Och det tycker jag känns mer skumt.Men om hon är ond då?
Du verkar verkligen hakat upp dig på att det skulle ligga en extra röst på LenaH? Varför och hur vet du det? Du har skrivit det flera gånger, som jag misstog för Fios teori.
Jag fattar inte den grejen.
Om Q är ulv och av den anledning ändrar sin röst till Cirkus för att rädda sig själv. Så är det väl rimligare att extra rösten fanns på Cirkus så det inte blev lottning?
QLs röst kom väl jättesent och innan dess hade Lena bara 1 röst, så QLs röst är ju där helt ofarlig på Lena, medans både du och Cirkus hade 2. Den onda måste ju också hinna skicka sin extra röst till LL.
Varför skulle då extra rösten vara på Lena?
Nej alltså jag tror inte QL är ulv överhuvudtaget baserat på din teori iallafall. Det hade blivit lika i röstningen om då extrarösten låg på Lena. Dvs 3-3 mellan Lena och Q . Jag tror inte lyan skulle riskera att låta det gå till en lottning när dom inte kan kontrollera utgången. Jag tror lyan hellre ser till att avgöra med sin extraröst.
Va? Jag har väl skrivit ganska många inlägg idag?Jag vill slänga in en sak med som slog mig. Om vi säger att goda vore mest aktiva igår och ulvarna lutade sig bakåt. Så skulle det ju vara ett väldigt bra tips att granska dom udda rösterna. Tex jfrelin som la en röst och sedan inte varit så aktiv kan vara en möjlighet. Men som sagt eftersom jag inte kan säga bu ellrr bä då jag saknar info är det bara en teori som en annan nämnde tidigare.