Hördudu! Tänk nu på oss som tycker att allt det där låter som vanliga, trevliga aktiviteter
Särskilt frågesporten om PRO:s organisation, verksamhet och stadgar, låter väldigt trevlig, tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hördudu! Tänk nu på oss som tycker att allt det där låter som vanliga, trevliga aktiviteter
Haha! Tack för att du googlade Jag googlade också men var väl trög i huvudet för jag kom inte fram till nåt. Men tack! Då vet jag! När jag var liten ville jag varenda år ha mitt kalas på McD, precis som min bästa vän hade haft ett år. Men mina föräldrar tyckte aldrig att det ens var ett alternativ och varje gång jag ser ett kalas där så blir jag avundsjuk .http://www.kalasdags.se/kalasfixare/mcdonald-s-s-t-eriksgatan.htm
Det verkar variera lite beroende på vart och vad en väljer också, men 550kr + maten för 10 barn verkar vara någon form av riktlinje (säger min googling där jag hamnade på bl.a. Familjeliv för att jag ville svara på din fråga! )
Haha! Tack för att du googlade Jag googlade också men var väl trög i huvudet för jag kom inte fram till nåt. Men tack! Då vet jag! När jag var liten ville jag varenda år ha mitt kalas på McD, precis som min bästa vän hade haft ett år. Men mina föräldrar tyckte aldrig att det ens var ett alternativ och varje gång jag ser ett kalas där så blir jag avundsjuk .
Särskilt frågesporten om PRO:s organisation, verksamhet och stadgar, låter väldigt trevlig, tycker jag.
Ypperlig idé!Vi kan göra en buke-insamling till din nästa födelsedag "Låt Niffe få fira sin födelsedag på McDonalds" och sen tar vi med din text så att alla förstår att det är för att bearbeta dina barndomstrauman som vi firar dig där!
(OBS, om jag blir bjuden kan jag betala min egen mat )
Ypperlig idé!
Men worry not, dear friend, om jag nån gång har ett McDonaldskalas är du SÅ välkommen och du behöver absolut inte betala din egen mat
Jag med. Och självklart är jag en besserwisser i alla quiz-sammanhang. Kommer bli hur trevligt som helst!Särskilt frågesporten om PRO:s organisation, verksamhet och stadgar, låter väldigt trevlig, tycker jag.
Du kan få bli ansiktsmåladBlire ansiktsmålning också? Snälla säg att det blir ansiktsmålning!
Absolut! Ni får vara de två som sitter vid bordet målade som tigrar och lejon när alla andra sitter och ser helt normala utMin mamma också?
Det verkar helt livsfarligt, vi får våra rondeller genomkörda med jämna mellanrum av folk som antingen inte uppfattar att där är en rondell eller tycker det är kul att köra rakt igenom. Personal får inte vistas i rondellerna utan utbildning (arbete på väg), varselkläder och helst skyltning.Jag har bekanta som tältade i en rondell "bara-för-att".
Fira högtider offentligt på fel tidpunkt brukar vara ett bra sätt att få uppmärksamhet och skämma ut sig (vi har firat jul i juli t.ex med tomteluvor, gran, julmusik etc i en större park. Urkul)
Ett annat förslag är pensionärsmästerskap där alla bör komma klädda som om de vore äldre och sen tävlas det i stereotypa aktiviteter, typ boule, korsordslösning, bingo, frågesport om pensionen etc.
Alltså pensionärsmästerskap låter ju helt fantastiskt roligt. Ska definitivt kommas ihåg till framtida kalas
Det är fantastiskt! Och bäst av allt är att en kan äta enorma mängder av kakor och bullar!
Finns det någon som någonsin har träffat en pensionär som lever upp till den här bilden av pensionärer?Det är fantastiskt! Och bäst av allt är att en kan äta enorma mängder av kakor och bullar!
Finns det någon som någonsin har träffat en pensionär som lever upp till den här bilden av pensionärer?
(Det påminner mycket lite om mina föräldrar, om vi säger så.)