Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var helt säker på att det var det tråden skulle handla om. Gissa min besvikelse...Jag tycker för övrigt att "pinsam vuxenaktivitet" låter som en fett skitnödig omskrivning för sex.
*psssst* det finns ett jättebra forum för sånt, Familjeliv tror jag det heter.Jag var helt säker på att det var det tråden skulle handla om. Gissa min besvikelse...
*psssst* det finns ett jättebra forum för sånt, Familjeliv tror jag det heter.
Nej det är inte bara duÄr det för övrigt bara jag som inte kan läsa skit och sex i samma mening utan att få upp en massa bilder i huvudet?
Nej det är inte bara du
Gött, känns skönt att den hemligheten nu är outad!Skönt, då är vi två som just delat vår dirty secret med hela buke.
Gött, känns skönt att den hemligheten nu är outad!
För övrigt börjar ju tråden sakta men säkert handla om det jag trodde från början
Nejnej, här delar vi med oss minsann!Men eller hur, inga hemligheter ska vi ha för varann här på buke!
haha! Bra jobbat! Ditt mål hela tiden?
Nejnej, här delar vi med oss minsann!
Det var en kupp, kan vi säga Men jag kunde ju inte föra det på tal själv, det hade blivit för uppenbart, så det var tur du kom
Diskutera sex medelst omskrivningar såklart! Går det att diskutera på något annat sätt menar du?"Sånt" som i diskutera sex eller bajsnödiga omskrivningar?
Diskutera sex medelst omskrivningar såklart! Går det att diskutera på något annat sätt menar du?
Jag har SÅ stort lust att skriva alla fula ord jag kan just nu.
JA!Starta en poll?
Såklart! Och det där PMet du skickade i ämnet....?
Du och @Lillelorden borde verkligen gå i någon form av terapi för era impulser att säga obscena saker!
JA!
*host* ...vilket PM?