Tror det! mitt är tex iofs snorigt nu, vabbade igår... men inte alltid annars@Killaloe: Finns det ens (dagis)barn som inte är snoriga??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det! mitt är tex iofs snorigt nu, vabbade igår... men inte alltid annars@Killaloe: Finns det ens (dagis)barn som inte är snoriga??
Försöka täcka in alla typer av pensionärer vid ett fånigt skojsamt frågesportsevent, verkar vara att gå till överdrift med sina inkluderande anspråk, tycker jag. Det roliga bygger ju på någon form av (stereotypiserad) igenkänning. "Min" pensionärsstereotypi är istället en likaledes stereotypiserad kulturtant som pga pensionen har all tid i världen att leva ut sin kulturtantighet, och som också gör det (så länge hälsan står bi). Energiskt travar hon till bussen med sin marimekkoväska full av böcker och olika programblad.
Socker is da shit! Barn blir underbara när de är samtidigt övertrötta och sockerstinna!
Nu tror jag det blivit någon sammanblandning mellan nick....
Ursäkta men borde väl ändå heta förskolebarn eller nåt sånt? dagis får man väl inte säga längre?
"På min tid" (ungefär strax efter det året då Sundsvall brann) fanns inte ens dagis, det enda som fanns var lekis.Ursäkta men borde väl ändå heta förskolebarn eller nåt sånt? dagis får man väl inte säga längre?
Haha jag va tvungen... SorrySå himla typiskt i det här jäkla PK-landet!
Jag tycker för övrigt att "pinsam vuxenaktivitet" låter som en fett skitnödig omskrivning för sex.
Nä nu måste jag nog sätta dig på ignore tror jag.Det är inte vuxenbolibompa du tänker på? eller "fredagsmys" med "myspinne"
Nä nu måste jag nog sätta dig på ignore tror jag.
ALLTID! Det är min regel när jag ignorerar folk: 1. Jag upplyser dem om att jag sätter dem på ignore. 2. Jag fortsätter diskutera det senaste de skrivit (i ditt fall det om äckelpinnen) så att de ser att jag kritiserar dem men inte får en chans att bemöta det jag skriver.Men du fortsätter väl att prata om mig hoppas jag?!
ALLTID! Det är min regel när jag ignorerar folk: 1. Jag upplyser dem om att jag sätter dem på ignore. 2. Jag fortsätter diskutera det senaste de skrivit (i ditt fall det om äckelpinnen) så att de ser att jag kritiserar dem men inte får en chans att bemöta det jag skriver.
Funkar finfint
Boda Borg i Karlskoga?
När jag var yngre (haha, läs 18-22) hade vi töntfest (förlåt om någon tar illa upp nu) emellanåt, gärna i samband med födelsedag. Då lånade vi någon gammal brun SAAB 900, åkte till Kil och köpte korv med mos medan vi lyssnade på dansband (helst på kassettband, så klart). Jag har även buggat till Lasse Stefanz i någon sporthall under en töntfest
Inte vad jag egentligen märkt utom på Bukefalos. Antar att A's fröknar är för artiga för att väsa ilsket åt mig.Ursäkta men borde väl ändå heta förskolebarn eller nåt sånt? dagis får man väl inte säga längre?