Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, innan röstningen så vill jag få ner mina teorier.
Efter hur leken har utvecklats så ligger Cirkus och Habina på goda sidan. Cirkus har kommit med mycket bra teorier om varför Sasse och Mumorsan skulle vara goda och jag hänger med på hennes teorier. Tror inte att hon skulle godförklara dom bara sådär.
OutOfService och dramatik är dom enda jag är osäker på.
Frågan är ju om hon siat dramatik som ond då? Hon verkade ju inte helt säker på OOS och drama tyckte jag.
Men har antagligen siat cirkus...
Hur många NattDL har varit?
Ja fy fasiken, då hade jag troligtvis rätt då, att MM siade Myrten som ond.
Finns ju även möjligheten att hon blivit förtrollad.Ja fy fasiken, då hade jag troligtvis rätt då, att MM siade Myrten som ond.
Jag hade lite misstankar om att matmissbrukaren var siare och noterade att hon innan första natt-DL var skeptisk till cirkus och sedan ändrade sig till att cirkus var neutral. Efter andra natt-DL tyckte hon att jag var neutral och efter tredje natt-DL litar hon på cirkus tankar om att sasse och mumorsan var goda. Så de hon verkade osäker på var outofservice och dramatik, frågan är om hon siade någon av dem tredje natten?
Jag tror faktiskt inte att hon siat dramatik, hon verkade ju ha vissa tvivel mellan drama och OOS. Däremot verkadehon lita mycket på vissa cirkus godförklarade...
Finns ju även möjligheten att hon blivit förtrollad.